استقبال چند هزار نفری دانشجویان از پویش شکست کرونا، دانشجویان وزارت بهداشت رکوردار مشارکت

به گزارش وبگاه مجوز بازی، پویش دانشجویی زندگی دست یاریگر توست، از دانشجویان دعوت می نماید که با پیوستن به این پویش در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند، تا به امروز دانشجویان وزارت بهداشت رکوردار مشارکت در این پویش بوده اند.

استقبال چند هزار نفری دانشجویان از پویش شکست کرونا، دانشجویان وزارت بهداشت رکوردار مشارکت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبگاه مجوز بازی، برای کاهش تبعات فرهنگی و اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا تا به امروز پویش هایی متعددی راه اندازی شده اند که با مخاطب قرار دادن مردم و جامعه که از آنها برای یاری به شکست این ویروس دعوت می گردد.

پویش دانشجویی زندگی دست یاریگر توست برای شکست کرونا

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره پویش های دانشجویی برای مقابله با کرونا به خبرنگار گفت: از جمله پویش هایی که در حوزه دانشجویی برای مقابله با کرونا راه اندازی شده اند می توان به پویش زندگی دست یاریگر توست و پویش همه دانشگاهیان همه مردم اشاره نمود.

وی ادامه داد: پویش زندگی دست یاریگر توست با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شده و بنا دارد در اقدامی جمعی برای یاری به تقویت سلامت عمومی، ممانعت از شکل گیری زنجیره های انتقال ویروس کرونا گردد. علاقه مندان از دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در این پویش باید با مراجعه به صفحه اینترنتی آن فرم عضویت در پویش دانشجویی مقابله با کرونا را پر نمایند و استقبال خوبی از سوی دانشجویان از این پویش انجام شده است.

شرکت در پویش ملی زندگی دست یاریگر توست به وسیله آدرس https://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona امکان پذیر است.

استقبال دانشجویان از پویش شکست کرونا

طبق آمار سایت زندگی دست یاریگر توست تا به امروز بیش از 8 هزار دانشجو فرم عضویت این پویش را پرکرده اند که بیش از 900 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی، بیش از2 هزار از دانشجویان وزارت علوم و بیش از 5 هزار نفر از دانشجویان وزارت بهداشت بوده اند.

این پویش از کنشگران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها اعم از مجموعه های دانشجویی، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی دعوت می نماید تا با پیوستن به این پویش عظیم در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند.

ویدئوی زیر را ببنید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "استقبال چند هزار نفری دانشجویان از پویش شکست کرونا، دانشجویان وزارت بهداشت رکوردار مشارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چند هزار نفری دانشجویان از پویش شکست کرونا، دانشجویان وزارت بهداشت رکوردار مشارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید