فرایند اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران بهتر گردد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، نجفی گفت: چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با عایدی پایین اهالی رسانه کسر گردد؟

فرایند اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران بهتر گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبگاه مجوز بازی، سوده نجفی در سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: یکی از موضوعات مهم این است که به شهرداری تهران اجازه داده شده است به وبگاه مجوز بازیی که فاقد خودرو هستند، کارت بلیت الکترونیک رایگان یک ساله جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص داده گردد.

عضو شورای شهر تهران گفت: این طرح در دوره گذشته مدیریت شهری با وجود بعضی بروکراسی ها برای وبگاه مجوز بازی اجرا شده بود، اما بر اساس گزارش ها و مراجعاتی که بعضی از وبگاه مجوز بازی و اصحاب رسانه داشتند این طرح در حال حاضر دیگر اجرا نمی گردد و تعدادی از وبگاه مجوز بازی عنوان کردند که وقتی برای شارژ مجدد کارت بلیت الکترونیک مراجعه کردند به آن ها گفته شد که مترو به بخش خصوصی واگذار شده و این طرح برای بخش خصوصی موجب ضرر اقتصادی و پر هزینه است.

به گفته نجفی، چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با عایدی پایین اهالی رسانه کسر گردد؟ بیشتر اهالی رسانه با ساعات کاری طولانی، عایدی میانه در حرفه پر استرس خیر مشغول به فعالیت هستند که اعطای چنین تسهیلاتی می توان اندک کمکی در جهت قدردانی زحمات آن ها باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به همین دلیل از شهرداری تهران می خواهم که نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به وبگاه مجوز بازی و اصحاب رسانه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرایند اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران بهتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران بهتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید