رونمایی از طرح ملی مشترک ارتش و فدراسیون همگانی با حضور سلطانی فر و سیاری

به گزارش وبگاه مجوز بازی، مراسم رونمایی از طرح ارتش آماده با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، وزیر ورزش و رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

رونمایی از طرح ملی مشترک ارتش و فدراسیون همگانی با حضور سلطانی فر و سیاری

به گزارش وبگاه مجوز بازی و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های همگانی، مراسم رونمایی از طرح ملی ارتش آماده با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی و تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار گردید.

در این مراسم، حبیب ا... سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، افشین ملایی رئیس و رضا شجیع نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به همراه رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و نصرا... پریچهره رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

پس از صحبت های سیاری و افشین ملایی، رونمایی از طرح ملی ارتش آماده صورت گرفت و مسعود سلطانی فر و امیرسیاری متنی را بر پوستر این طرح ملی نوشتند.

افشین ملایی در این مراسم گفت: یکی از گروه های هدفی که تعامل و همکاری با آن ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است، نیروهای مسلح است که فدرسیون ورزش های همگانی در راستای اجرای ماموریت خودش و به تبعیت از احکام بالادستی که از وزارت ورزش در اختیارش قرار داده سعی نموده است در چهار حوزه آموزش های اختصاصی و عمومی، حمایت از توسعه شاخص های تندرستی و زیرساخت ها و پادگان ها، رویدادهای مناسب به نیروهای مسلح و پایش اثربخشی این اقدامات تفاهم نامه ای را با تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از سازماندهی خوبی برخوردار است و اشتیاق قابل تقیری برای تعامل با بخش ورزشی دارا هستند، امضا کند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید نمود: با امضا این تفاهم نامه، سال 1400 سالی خواهد بود که فدراسیون همگانی خدمات تخصصی خود را با افتخار تقدیم خانواده عظیم ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونمایی از طرح ملی مشترک ارتش و فدراسیون همگانی با حضور سلطانی فر و سیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح ملی مشترک ارتش و فدراسیون همگانی با حضور سلطانی فر و سیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید