چربی سوزی در خواب با مصرف چای

به گزارش وبگاه مجوز بازی، چای اولانگ می تواند چربی های شکمی خطرناک را در هنگام خواب بسوزاند.

چربی سوزی در خواب با مصرف چای

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی وبگاه مجوز بازی، به نقل از پرتال القدس، دانشمندان در تحقیقات خود دریافته اند که یک نوشیدنی گرم وجود دارد که می تواند چربی های شکمی خطرناکی را که در اطراف اندام های حیاتی بدن تجمع یافته است بسوزاند.

خواص بی نظیری در چای اولانگ سبز یافت شده که حاوی اندازه زیادی کاتچین (مواد آلی از گروه فلاونوئید ها) است. موادی که به طور قابل توجهی مقدار چربی انباشه در بدن را کاهش می دهند. بعلاوه دانشمندان تصریح می نمایند که اولانگ به چربی سوزی در هنگام خواب ادامه می دهد.

افرادی که چهار بار در روز 300 میلی لیتر اولانگ می نوشیدند، در عرض یک ماه و نیم حدود یک کیلوگرم از چربی خود را از دست دادند. در واقع، چای به بهبود فرآیند های متابولیک در بدن و افزایش مقدار متابولیسم تا 2.9 درصد در مقایسه با آب یاری می نماید.

پیشتر معین شد که محققان ایالات متحده آمریکا یک عامل ضد چاقی را کشف نموده اند. یک مهار نماینده آنزیم فسفودی استراز 9 (PDE9) سلول های بدن را برای سوزاندن چربی بیشتر تحریک می نماید.

چای اولانگ به عنوان یک چای قدیمی و سنتی اصالتی چینی دارد. این چای سرشار از موادمعدنی مختلف بوده و بیشتر خواص چای سبز و چای سیاه را دارد. این چای خواص ویژه ای برای سلامت قلب، تناسب اندام و استحکام استخوان ها دارد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چربی سوزی در خواب با مصرف چای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چربی سوزی در خواب با مصرف چای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید