افتتاح 11 باب مدرسه در منطقه ها شهری و روستایی ایذه

به گزارش وبگاه مجوز بازی، فرماندار ایذه گفت: 11 باب مدرسه به مناسبت هفته دولت در منطقه ها شهری و روستایی شهرستان ایذه افتتاح شد.

افتتاح 11 باب مدرسه در منطقه ها شهری و روستایی ایذه

حسن نبوتی گفت: در راستای برطرف کمبود فضا های آموزشی شهرستان و نیز نوسازی مدارس فرسوده و سنگی عشایری، روستایی و شهری، و برطرف خطر از این مدارس شهرستان ایذه، طی سال های 1399 و 1400 تعداد 44 مدرسه در سطح منطقه ها شهری، روستایی و عشایری ایذه، احداث و به بهره برداری رسیده و هم اکنون نیز در هفته دولت و در آستانه سال نو تحصیلی، تعداد 11 باب مدرسه افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ایذه می گوید: از آنجاییکه این مدارس، به وسیله خیّرین محترم و دولت، بصورت مشارکتی احداث شده اند، لازم می دانم به صورت ویژه و صمیمانه از این خیّرین عزیز و بعلاوه از کوشش های همه دست اندرکاران محترم، ازجمله برادر ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آورم.

در سومین روز از هفته دولت با حضور ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، نبوتی فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ایذه، تعداد 11 باب مدرسه افتتاح شد و ان شاءالله با شروع سال تحصیلی نو در مهرماه امسال، مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وبگاه مجوز بازی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 11 باب مدرسه در منطقه ها شهری و روستایی ایذه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 11 باب مدرسه در منطقه ها شهری و روستایی ایذه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید