اپل در رویداد اسفند ماه از کدام کامپیوترهای مک رونمایی می نماید؟

به گزارش وبگاه مجوز بازی، بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل احتمالا چند هفته دیگر یک مراسم برای معرفی محصولات تازه خود برگزار می نماید. تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ که در زمینه انتشار خبرهای موثق مربوط به اپل سابقه خیلی خوبی دارد مدتی قبل خاطرنشان کرد که این رویداد در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) برگزار خواهد شد. گفته می گردد در این مراسم بدون شک شاهد معرفی آیفون SE 3 و نسل پنجم آیپد ایر خواهیم بود. اما از سوی دیگر، ظاهرا در این رویداد از دو کامپیوتر مک تازه هم رونمایی خواهد شد.

اپل در رویداد اسفند ماه از کدام کامپیوترهای مک رونمایی می نماید؟

منابع مختلف بر این باور هستند که اپل در سال 2022 از 7 مک نو رونمایی می نماید. به نظر می رسد در رویداد اسفند ماه مک مینی نو از راه می رسد که از M1 مکس و M1 پرو بهره می برد. از سوی دیگر باید انتظار معرفی نسل نو مک بوک پرو 13 اینچی را داشته باشیم که از چیپست M2 بهره می برد. در رابطه با آی مک پرو نو هم در گزارش های مختلف به بهره گیری آن از نمایشگر mini-LED اشاره شده است ولی احتمالا در رویداد اسفند ماه شاهد رونمایی از این کامپیوتر نخواهیم بود و ظاهرا اپل میخواهد در فصل تابستان آن را معرفی کند.

همانطور که احتمالا می دانید، اپل سال 2020 از یک مک مینی پایین رده با چیپست M1 رونمایی کرد اما حالا بعد از مدت ها انتظار قرار است جانشین مدل رده بالای این کامپیوتر که در حال حاضر از پردازنده اینتل بهره می برد، عرضه گردد. به غیر از چیپست های M1 پرو و M1 مکس باید به بهره گیری از حداکثر 64 گیگابایت رم و 4 پورت تاندربولت اشاره کنیم.

بعلاوه به غیر از خبرگزاری بلومبرگ، مدتی قبل سایت DigiTimes هم خاطرنشان کرد که در این رویداد از نسل نو مک بوک پرو 13 اینچی رونمایی می گردد که ظاهرا برخلاف نسل قبلی فاقد تاچ بار است. البته بعضی منابع مدعی هستند که شاید مک بوک پرو نو در این رویداد معرفی نگردد ولی با توجه به نوترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، به نظر می رسد شاهد معرفی این لپ تاپ خواهیم بود.

بنابراین به طور خلاصه باید بگوییم که به غیر از معرفی آیفون SE 3 و آیپد ایر 5، اپل به احتمال زیاد در رویداد اسفند ماه از مک مینی و مک بوک پرو نو رونمایی خواهد نمود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل در رویداد اسفند ماه از کدام کامپیوترهای مک رونمایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در رویداد اسفند ماه از کدام کامپیوترهای مک رونمایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید