بازی ترسناک و علمی تخیلی Fort Solis معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبگاه مجوز بازی، استودیوهای فالن لیف (Fallen Leaf) و بلک دراکر گیمز (Black Drakkar Games) در رویداد Summer Game Fest از بازی تک نفره و سوم شخص Fort Solis رونمایی کردند.

بازی ترسناک و علمی تخیلی Fort Solis معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

فورت سولیس اثری در ژانر دلهره آور (تریلر) و علمی تخیلی است که در سیاره مریخ جریان دارد. مهندس جک لیری (Jack Leary) با صداپیشگی راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان در بازی رد دد ریدمپشن 2، مطابق معمول به هشداری که از پایگاه فورت سولیس دریافت می نماید، پاسخ می دهد و راهی آن جا می گردد. پس از رسیدن به پایگاه، از نبود هیچ کارمندی در آن عصبی می گردد. با رسیدن شب، رویدادهای مرموزی آغاز به رخ دادن می نمایند و اوضاع از کنترل خارج می گردد. رمز و راز اینکه فورت سولیس برای چه چیزی ساخته شده کم کم با ظاهر شدن خدمه های آن نیز آشکار می گردد.

هدف جک این است که پس از کشف اطلاعات مربوط به پایگاه، از آن زنده فرار کند. البته جک در این ماموریت تنها نیست و از دور با افسر پزشکی با نام وایت تیلور (Wyatt Taylor) با صداپیشگی تروی بیکر مشهور، در ارتباط است. اگرچه نقش کلی تیلور در داستان نامشخص است اما به نظر می رسد که چندان با حرف های جک در خصوص اتفاقات عجیب و غریب پایگاه موافق نیست.

با توجه به گزارش ها به نظر می رسد که استودیوهای سازنده قرار است روی داستانی درگیرنماینده تمرکز نمایند. گفته شده که فورت سولیس از داستانی با چند خاتمه مختلف بهره می برد. در واقع تصمیمات شما در بازی می توان فرایند روایت آن را دستخوش تغییراتی کند و این باعث شده تا ارزش تکرار بازی بالا باشد. از طرفی این اثر یک پایگاه با 9 ساختار مختلف را برای کاوش ارائه می دهد. همه این بخش ها شامل ساختارهایی روی سطح مریخ یا زیر آن می شوند که بازیکن بسته به انتخاب خود می تواند راز و رمز آن ها را کشف کند.

بازی Fort Solis در تاریخی نامشخص برای رایانه های شخصی به وسیله پلتفرم استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک و علمی تخیلی Fort Solis معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک و علمی تخیلی Fort Solis معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید