بایدن تیمی برای مراسم تحلیف تشکیل داد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، خبرنگاران : جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که طبق برآوردهای رسانه ای فرد پیروز اعلام شده، از تشکیل تیمی برای مراسم تحلیف اطلاع داد.

بایدن تیمی برای مراسم تحلیف تشکیل داد

به گزارش وبگاه مجوز بازی به نقل از فارس، جو بایدن همراه با کاملا هریس معاون وی دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کردند که برای برگزاری مراسم تحلیف در 20 ژانویه (دوشنبه 30 دی) تیمی تشکیل داده اند. مدیران ارشد این تیم که مسئولیت فعالیت های مرتبط با مراسم تحلیف را برعهده دارند تونی آلن و مائو وارگیس هستند. از نفرات دیگر تشکیل دهنده این تیم می توان به سناتور ایالت نوادا یوانا کانسلا وارین ویلسون اشاره نمود.

در نخستین بیانیه این تیم آمده است که از نزدیک با کمیته مشترک کنگره برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری و رعایت موارد ایمنی باتوجه به شیوع کرونا همکاری خواهد نمود. این در حالی است که تعیین نیست بیماری همه گیر کرونا چه میزان در برگزاری این مراسم که کمتر از 2 ماه به آن مانده تاثیر خواهد گذاشت.

تونی آلن مدیر ارشد این کمیته نیز گفته که مراسم تحلیف سال جاری با توجه به شیوع کرونا با مراسم قبلی متفاوت خواهد بود، اما سعی می گردد سنت های دیرینه آمریکا با حفظ سلامتی وایمنی مردم ارج نهاده گردد.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ دست کم 824 مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به 266 هزار و 838 نفر افزایش یافت. این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، با ابتلای دست کم 140 هزار و 413 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 13 میلیون و 376 هزار و 113 نفر رسید.

منبع: اقتصادنیوز

به "بایدن تیمی برای مراسم تحلیف تشکیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن تیمی برای مراسم تحلیف تشکیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید