بسته بازی های مبارزه ای کپ کام معرفی گردید؛ 10 بازی قدیمی با پشتیبانی آنلاین

به گزارش وبگاه مجوز بازی، کمپانی کپ کام از هفته گذشته با یک تایمر شمارش معکوس، اعلامیه های جدیدی را منتشر نموده و حسابی هواداران را هیجان زده نموده است. حال به تازگی از بسته ای با عنوان Capcom Fighting Collection رونمایی نموده که شامل تعدادی از بازی های مبارزه ای کلاسیک و آرکید این شرکت است.

بسته بازی های مبارزه ای کپ کام معرفی گردید؛ 10 بازی قدیمی با پشتیبانی آنلاین

هواداران بازی های مبارزه ای کلاسیک کپ کام می توانند تاریخ 35 ساله این کمپانی در ژانر مبارزه ای را با این بسته جشن بگیرند. این مجموعه شامل 10 بازی کلاسیک از جمله مجموعه کامل Darkstalkers خواهد بود که قرار است برای اولین بار در خارج از ژاپن عرضه شوند. هر یک از 10 بازی موجود در این بسته با بخش های مختلف چند نفره و آنلاین، ویژگی های نو و به روزرسانی های مختلف احیاء شده اند.

در ادامه می توانید فهرست کامل بازی ها را مشاهده کنید.

  • Darkstalkers: The Night Warriors
  • Night Warriors: Darkstalkers Revenge
  • Vampire Savior: The Lord of Vampire
  • Vampire Hunter 2: Darkstalkers Revenge
  • Vampire Savior 2: The Lord of Vampire
  • Red Earth
  • Cyberbots: Fullmetal Madness
  • Super Gem Fighter Mini Mix
  • Super Puzzle Fighter II Turbo
  • Hyper Street Fighter II

لازم به ذکر است که در بین بازی های ذکر شده، سری دارک استاکرز که شامل 5 بازی است برای اولین بار در خارج از ژاپن عرضه خواهد شد و از طرفی بازی Red Earth برای اولین بار روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان هم اکنون می توانند در بخش های آنلاین هر 10 بازی تا سقف 9 بازیکن به رقابت با یکدیگر بپردازند. بخش تمرینی نیز به بازی ها اضافه شده تا بازیکنان بتوانند با شخصیت های موردعلاقه خود به بهبود توانایی های خود بپردازند. در راستای بخش تمرینی حالت Spectator نیز اضافه شده تا بنشینید و از تماشای مبارزه دوستان خود لذت ببرید. موزه درون بازی ها بعلاوه دارای گالری هایی با بیش از 500 اثر هنری است.

لازم به ذکر است که شخصیت های دوست داشتنی سری محبوب استریت فایتر نیز در 3 بازی آخر فهرست یعنی هایپر استریت فایتر 2، سوپر پازل فایتر 2 و سوپر جم فایتر حضور خواهند داشت. بنابراین به نظر می رسد کسانی که تا به امروز بازی های کلاسیک و مبارزه ای کپکام را تجربه نکرده اند، حال می توانند آن ها را با بهبودهای مختلف روی دستگاه هایی غیر از آرکید، در خانه های خود تجربه نمایند.

این بسته قرار است در تاریخ 24 ژوئن 2022 (3 تیر 1401) برای رایانه های شخصی به وسیله استیم، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ با قیمت 39.99 دلار عرضه گردد. لازم به ذکر است که باندل دیجیتالی این بسته علاوه بر بازی های ذکر شده شامل بسته استریت فایتر به مناسبت 30 سالگی این مجموعه می گردد و با قیمت 59.99 دلار در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته بازی های مبارزه ای کپ کام معرفی گردید؛ 10 بازی قدیمی با پشتیبانی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بازی های مبارزه ای کپ کام معرفی گردید؛ 10 بازی قدیمی با پشتیبانی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید