تصاویر ، ضرب و شتم یک زن ایرانی در قبرس؛ اطلاعیه وزارت خارجه ، واکنش مقامات قبرس

به گزارش وبگاه مجوز بازی، در پی ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت کرد و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد.

تصاویر ، ضرب و شتم یک زن ایرانی در قبرس؛ اطلاعیه وزارت خارجه ، واکنش مقامات قبرس

به گزارش وبگاه مجوز بازی آنلاین، روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی نشر خبر و فیلمی درباره ضرب و شتم یک خانم ایرانی به وسیله صاحبخانه اش در قبرس، با انتشار اطلاعیه ای شرح زیر را ارائه کرد:

در پی ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت کرد و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد.

بعلاوه سفارت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری این رفتار غیر انسانی، خواهان رسیدگی دولت قبرس در این زمینه شد.

بعلاوه در پی ابراز نگرانی گسترده ایرانیان در شبکه های اجتماعی، مقامات قبرس اعلام کردند این واقعه تاسف برانگیز را به دقت آنالیز و پیگیری خواهند کرد.

بعلاوه پلیس قبرس روز پنجشنبه نسبت به دستگیری فرد ضارب که شهروند انگلیس است، اقدام نموده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش اطلاع داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، حمایت کنسولی از هموطنان در خارج از کشور از مهمترین ماموریتهای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران عنوان شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، ضرب و شتم یک زن ایرانی در قبرس؛ اطلاعیه وزارت خارجه ، واکنش مقامات قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ضرب و شتم یک زن ایرانی در قبرس؛ اطلاعیه وزارت خارجه ، واکنش مقامات قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید