خط و نشان دولت بیک اف برای حسن یزدانی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهیج ترین ملاقات های این دوره از رقابت ها بود. در این مسابقه عظمت دولت بیک اف قزاقستانی پیروز شد علیرضا کریمی را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. دولت بیک اف با این برد هم انتقام شکست سال 2017 در پیکار های قهرمانی آسیا را از کریمی گرفت و هم توانست خود را در عنوان یک مدعی تازه در سطح دنیا معرفی کند.

خط و نشان دولت بیک اف برای حسن یزدانی

دولت بیک اف 29 ساله هر چند که مدال برنز مسابقات قهرمانی دنیا را در سال 2022 بلگراد کسب نموده، اما به خوبی می داند که رقابت در این دسته کار راحتی نیست و برای شکست حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی احتیاج به کوشش و توانایی بیشتر است. او در مسابقات دنیای 2021 اسلو با نتیجه 12 بر 2 به یزدانی باخت و در دنیای 2022 بلگراد نیز به دیوید تیلور باخت و در نهایت به مدال برنز قناعت کرد. دولت بیک اف در سال 2021 نیز با باخت به آرتور نایفنوف روس به عنوان پنجم وزن 86 کیلوگرم رسیده بود.

قهرمانی دولت بیک اف قزاق در 2 سال متوالی و شکست یکی از شناخته شده ترین کشتی گیران ایرانی در سطح آسیا اعتماد به نفس قهرمان قزاق را افزایش داده تا وی بتواند در آوردگاه های بزرگ برابر نامدارانی مانند یزدانی، تیلور و نایفنوف حرفی برای گفتن داشته باشد. البته سبک کشتی یزدانی و تیلور بسیار متفاوت از علیرضا کریمی است و دولت بیک اف برای رسیدن به ملاقات نهایی وزن 86 کیلوگرم کار راحتی ندارد.

سختی کار وی زمان بیشتر خواهد شد که در چهار سال گذشته فینال یزدانی و تیلور به یکی از ملاقات های سنتی این وزن تبدیل شده است.

منبع: فرارو

به "خط و نشان دولت بیک اف برای حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان دولت بیک اف برای حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید