خوزستان محدودیتی در پروازهای هیچ کدام از شهرهای کشور ندارد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: همه پروازها از مبداء خوزستان یا به مقصد خوزستان، بدون مشکل در حال اجرا است و محدودیتی برای پروازها از هیچ کدام از شهرهای کشور نداریم.

خوزستان محدودیتی در پروازهای هیچ کدام از شهرهای کشور ندارد

سید مهدی رزاز در گفت وگو با وبگاه مجوز بازی، با اشاره به آخرین شرایط پروازهای خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط شیوع کرونا، همه پروازها با ظرفیت 60 درصدی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد.

وی اضافه کرد: همه پروازها از مبداء خوزستان یا به مقصد خوزستان، بدون مشکل در حال اجرا است و محدودیتی برای پروازها از هیچ کدام از شهرهای کشور نداریم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به مصوبه روز گذشته ستاد استانی مقابله با کرونا برای انجام تست از مسافران پروازهای کیش - اهواز توضیح داد: در مورد پرواز کیش - اهواز تا به امروز هیچ محدودیت و یا دستورالعمل خاصی برای پرواز و ورود مسافران ابلاغ نشده است و پرواز این جهت با همان شرایط قبل در حال اجرا است.

رزاز گفت: گفته شده که برای مسافران ورودی از کیش به اهواز انجام تست PCR در اهواز در نظر گرفته خواهد شد اما تا به امروز دستورالعملی برای انجام این کار ابلاغ نشده است.

وی اضافه کرد: به محض ابلاغ هرگونه دستورالعمل در این زمینه، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مراکز بهداشت اقدامات لازم برای انجام تست PCR از مسافران ورودی از کیش به فرودگاه اهواز را فراهم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خوزستان محدودیتی در پروازهای هیچ کدام از شهرهای کشور ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان محدودیتی در پروازهای هیچ کدام از شهرهای کشور ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید