دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران

به گزارش وبگاه مجوز بازی، ایسنا نوشت: محمد توتونچی سفیر تازه جمهوری اسلامی ایران در کویت در روز پنج شنبه 12 مرداد ماه در ملاقات با شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم این مقام کویتی کرد.

دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران

شیخ سالم الصباح در این ملاقات ضمن تبریک مسئولیت تازه محمد توتونچی به عنوان سفیر تازه ایران در کویت ابراز امیدواری کرد که دوره مسئولیت وی شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط محبت آمیز دو کشور باشد.

وزیر خارجه کویت بر توسعه همکاری های سیاسی ، مالی بین کویت و ایران تاکید نمود و خواهان تحکیم روزافزون روابط دوجانبه شد.

شیخ سالم الصباح ضمن اهدای سلام و درودهای رهبری ، دولت و ملت کویت به رهبری معظم و ریاست محترم جمهوری و ملت ایران اضافه نمود: ما در کویت در پی دو هدف تقویت روابط با کشورهای دوست و بعلاوه تثبیت امنیت و ثبات منطقه هستیم.

سفیر کشورمان نیز با یادآوری روابط محبت آمیز و دیرینه دو ملت دوست و برادر ایران و کویت بر کوشش حداکثری در دوره مسئولیت شان در کویت برای ارتقای روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید نمود.

طرفین با اشاره به اهمیت ضرورت تداوم مشورت های سیاسی مقامات عالی دو کشور ، آخرین شرایط همکاری های دوجانبه به ویژه راه چاره ارائه تسهیلات و ویزا به اتباع ایرانی و کویتی را نیز مرور کردند.

در این ملاقات سفیر کشورمان دعوتنامه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان به همتای کویتی برای سفر به کشورمان را تقدیم وی کرد .

محمد توتونچی سفیر تازه جمهوری اسلامی ایران در کویت هشتم مرداد ماه به منظور تصدی این سمت وارد مرکز کویت شد.

پیش از این مسوولیت سفارت ایران در کویت بر عهده محمد ایرانی بود .

311311

منبع: خبرآنلاین

به "دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید