رمضانی: جام را با قدرت آغاز می کنیم

به گزارش وبگاه مجوز بازی، تهران (پانا) - پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران از انگیزه بالای بازیکنان برای شروع مسابقات قهرمانی دنیا اطلاع داد.

رمضانی: جام را با قدرت آغاز می کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا در شهر کاربونیای ایتالیا به سر می برد. یونس رمضانی پاسور این تیم درباره بازی اول تیم ایران در این رقابت ها گفت: تیم بلژیک اسم سومی اروپا را در کارنامه خود دارد و فکر می کنم تیم توانمندی باشد.

وی افزود: تیم ایران بازی تدارکاتی خارج از کشور نداشته و همین موضوع کمی کار را برای ما سخت می نماید اما 4 ماه تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان افزود: با قدرت اولین بازی را شروع می کنیم و می دانیم که همواره اولین بازی سخت ترین بازی است اما با امیدواری تمام آرزو می کنم بازی خوبی ارائه دهیم.

رمضانی در سرانجام به اولین حضورش در تیم ملی جوانان اشاره و توضیح داد: من تا به امروز سفر خارجی نداشته ام و اولین بار است که به تیم ملی دعوت شده ام. کادر فنی و بهروز عطایی در این راه بسیار به من یاری کردند و من هم تمام کوشش خود را به کار خواهم گرفت تا جواب اعتماد آن ها را بدهم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رمضانی: جام را با قدرت آغاز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: جام را با قدرت آغاز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید