ساخت ماسک در زندان های الجزایر

به گزارش وبگاه مجوز بازی، شبکه فرانس 24 آدینه شب در گزارشی گفت، در راستای یاری برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در الجزایر، 30 زندان این کشور اقدام به ساخت ماسک و مواد ضدعفونی کردند.

ساخت ماسک در زندان های الجزایر

یک مسؤول زندان در الجزایر به این شبکه فرانسوی گفت این طرح با هدف تأمین نیازهای داخلی مؤسسات کیفری الجزایر اجرا شده است و در آینده دامنه آن گسترده تر می گردد و شامل بویژه بخش بهداشت این کشور نیز خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی الجزایر، 30 مرکز برای مبارزه با شیوع ویروس کرونای جدید کوشش می نمایند.

برپایه این گزارش، مدیریت زندان های الجزایر تصمیم گرفت، کارگاه های خیاطی خود را برای ساخت 200 هزار ماسک در 30 نهاد کیفری در کشور بازگشایی کند.

در بسیاری از زندان های الجزایر، کارگاه های خیاطی وجود دارد که از آن برای آموزش زندانیان بویژه زندانیان زن که تمایل به خیاطی دارند، استفاده می گردد.

فیصل بودرباله یک مسؤول در اداره زندان های الجزایر پنجشنبه شب به خبرگزاری رسمی این کشور گفت که طرح ابتکاری ساخت ماسک توسط زندانیان، برای تأمین نیازهای داخلی نهادهای کیفری صورت می گیرد تا بعدا این فرایند گسترش یابد و شامل بخش های دیگر بویژه بخش بهداشت گردد.

بودرباله افزود: پیش از شروع به کار ساخت اتاق های ضدعفونی در سه مرکز کیفری، پس از سرانجام مرحله نخست، فرایند ساخت گان برای کارمندان بخش بهداشت شروع خواهد شد.

تا سرانجام روز پنجشنبه 2 هزار و 268 نفر مبتلا قطعی به کووید-19 در الجزایر ثبت شده بود.

از شروع شیوع کرونا، وزارت دادگستری الجزایر ملاقات خانواده ها با زندانیان و تماس مستقیم با وکیلان را ممنوع نمود، همچنین زندانیان جدید به مدت 14 روز قرنطینه خواهند شد.

زندانیان در الجزایر بنا به تمایلشان، با استفاده از فناوری ویدیو کنفرانس و بدون مراجعه به دادگاه، محاکمه می شوند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ساخت ماسک در زندان های الجزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ماسک در زندان های الجزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید