سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می گیرند!

به گزارش وبگاه مجوز بازی، بازی تاج و تخت الهام بخش هواداران خود در سفر به سرزمین های مختلفی مانند ایرلند است.

سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می گیرند!

این سریال پرمخاطب و داغ هوادارانش را برآن داشته تا به مکان هایی که این سریال فیلم برداری شده است سفر نمایند.

فصل هفتم از این سریال بین المللی به تازگی با شکستن رکورد تعداد بینندگان روبه رو شده است و طبعاً انتظار می رود تعداد مسافران نیز سر به فلک بکشد.

بر طبق گزارشات پلت فرم سفر و تحقیق جهانی، Cheapflights، در زمان عرضه فصل ششم از سریال بازی تاج و تخت 55 هزار جست وجو در خصوص پرواز به مکان های مختلفی که این سریال فیلمبرداری شده است مانند ریکجاویک، دابرونیک و بیلبائو اجرا شده و انتظار می رود فصل هفتم از این سریال نیز چنین تأثیری را داشته باشد.

با این که فیلم برداری این سریال برای ایجاد صحنه های زمستانی طبیعی با تأخیر روبرو شد اما مسافران در فصل تابستان هم دلشان می خواهد به همان مکان هایی سفر نمایند که سانسا استارک و جان اسنو در آنجا قدم زده اند.

گزارش مرکز 2017 Cheapflights Compass Report نشان می دهد که ماه نوامبر یکی از مقرون به صرفه ترین ماه های سال برای سفر است زیرا در زمان اوج سفر نیست. مکان هایی که در ادامه از آنها یاد می کنیم کشورهایی هستند که سریال بازی تاج و تخت در آنجا فیلم برداری شده است.

ایرلند شمالی

ایرلند شمالی با قلعه های زیبا، دره های یخبندان و کوهستان ها، بناهای سلتیک و مسیحی و سواحل چمنی مشهور است. ایرلند شمالی بین بریتانیا و ایرلند واقع شده و شدیداً تحت تأثیر فرهنگ های این دو اقلیم قرار گرفته است.

هواداران این سریال حتماً شیفته یافتنTitanic Studios در بلفاست می شوند که بسیاری از صحنه های داخلی در آنجا فیلم برداری شده است. با یک ساعت رانندگی نیز می توانید به استرانکوم در کانتی آنتریم برسید که این لوکیشن برای فصل دوم از این سریال استفاده شده بود.

ایسلند

ایسلند خانه شمالی ترین مرکز جهان، ریکجاویک، است. این مکان برای مشاهده شفق شمالی بسیار معروفیت دارد. ریکجاویک با قدمت 250 ساله و تاریخی به عمق فرهنگ وایکینگ ها مکانی عالی برای بازسازی صحنه های بازی تاج و تخت است.

اما فقط این نیست؛ خیلی چیزهای دیگری هم وجود دارد که تماشا آنها لذت تماشای این سریال را صدچندان می نماید. از شبگردی های مشهور گرفته تا موزه ملی و موزه ساگا، چشمه ها و تالاب های آب گرم مانند بلو لاگون و آتشفشان هایی مانند هکلا، آسکجا و کاتلا.

کرواسی

کرواسی بیشتر از هر جای دیگر جهان جو ویرانه هایی رومانیایی را دارد. کاخ دیوکلسیان در اسپلیت که در سریال بازی تاج و تخت به عنوان میرین نمایش داده شده بود نیز در این کشور واقع شده است. به سمت ساحل که می رویم دوبرونیک را می بینیم که یکی از مکان های ثبت شده به وسیله سازمان میراث جهانی یونسکو است و دیوار شگفت انگیز قرن شانزدهمی هنوز به خوبی دور آن کشیده شده.

خیابان سنت دومینیک این شهر و کوچه های باریکش در بسیاری از صحنه های بازار در قلمروی پادشاهی سریال بازی تاج و تخت به چشم می خورد.

اسپانیا

از ایوان رویال داکیارد بازدید کنید که قرار است یکی از لوکیشن های سریال در فصل هفتم باشد زیرا به قصر قدیمی راه پیدا خواهند کرد. یا می توانید به مکان های دیگری مانند سواحل نزدیک باریکا بروید؛ جزیره کوچک سن ژوآن دو گازتلوگاتس و بندر برمئو که همگی در نزدیکی بیلبائو هستند.

در قسمت چهارم از فصل هفتم، های گاردن نیز به هواداران معرفی می گردد که خانه باستانی House Tyrell است؛ قصر آلمادوار دل ریو در استان آندالوسیان کوردوبا.

منبع: فوت و فن

به "سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می گیرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می گیرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید