شهردار اوتاوا شرایط فوق العاده اعلام نمود

به گزارش وبگاه مجوز بازی، در حالی که اعتراضات رانندگان کامیون در کانادا در مخالفت با واکسیناسیون اجباری همچنان ادامه دارد، شهردار اوتاوا برای مقابله با این اعتراضات بی سابقه شرایط فوق العاده اعلام نموده است.

شهردار اوتاوا شرایط فوق العاده اعلام نمود

به گزارش گروه بین الملل وبگاه مجوز بازی، اعتراضات بی سابقه رانندگان کامیون در کانادا که موجب تعطیلی و مسدود شدن بخش های گسترده ای از مرکز این کشور شده، جیم واتسون شهردار این شهر را مجبور کرد تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

رویترز نوشت: اعتراض 10 روزه رانندگان کامیون در کانادا در مخالفت با اجباری شدن واکسن کرونا همچنان ادامه دارد.

شهردار اوتاوا در اظهاراتی گفت: این اقدام منعکس کننده خطر و تهدید جدی برای ایمنی و رفاه ساکنان و شهروندان ناشی از تظاهرات ادامه دار است و لزوم حمایت از سوی سایر سطوح دولت را برجسته می نماید.

وی حاضر به ارائه جزئیات بیشتر درباره تدابیری که قرار است اتخاذ گردد، نشده است.

در حالی که پیش از این رانندگان کامیون و بعضی از گروه های اجتماعی دیگر در شهر اوتاوا مرکز کانادا نسبت به واکسیناسیون اجباری کرونا تظاهرات اعتراض آمیز برپا نموده بودند، این اعتراضات به سایر شهرها از جمله تورنتو نیز توسعه یافته است.

اعتراضات موسوم به Freedom Convoy به عنوان یک جنبش علیه واکسیناسیون اجباری در کانادا شروع شده است. این اعتراضات در ابتدا از سوی رانندگان کامیون شروع شد ولی اکنون به مخالفت گسترده علیه دولت جاستین ترودو نخست وزیر کانادا تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهردار اوتاوا شرایط فوق العاده اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار اوتاوا شرایط فوق العاده اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید