گواردیولا: مسی حتماً بزرگترین بازیکن تاریخ است

به گزارش وبگاه مجوز بازی، پپ گواردیولا با ستایش از لیونل مسی که اخیرا جام جهانی را بالای سر برد می گوید هیچکس شک ندارد که مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.

گواردیولا: مسی حتماً بزرگترین بازیکن تاریخ است

به گزارش ورزش سه، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، که در زمان هدایت بارسلونا سالها مربی لیونل مسی بوده است می گوید این ستاره آرژانتینی حتی پیش از شروع جام جهانی قطر هم شایسته عنوان بزرگترین فوتبالیست تاریخ بود ولی با فتح این جام کاری کرد که دیگر هیچکس در مناسب بودن این عنوان برای او کوچکترین شکی نداشته باشد.

گواردیولا می گوید کسانی که معتقدند مارادونا یا پله نسبت به لئو مسی فوتبالیست های بهتری بوده اند به دلایل احساسی چنین نظری دارند. پپ حتی می گوید معتقد است در آینده هم فوتبالیستی بزرگتر از مسی ظهور نخواهد کرد.

پپ گواردیولا که در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود گفت: هر کس نظری دارد ولی کسی نمی تواند این را منکر شود که لئو بزرگترین فوتبالیست تاریخ است. به نظر من مسی بهترین است و بعید می دانم کسی در آینده هم بتواند با دستاوردهای او رقابت کند. کسانی که پله یا دی استفانو یا مارادونا را دیده اند در این باره از روی احساس نظر می دهند. حتی اگر مسی جام جهانی را نبرده بود نظرها درباره اش و نظر من درباره او هیچ فرقی نمی کرد. ولی این هم طبیعی است که مردم شما را با توجه به پیروزی هایتان ارزشگذاری کنند. این قهرمانی بهترین اوج ممکن برای دوران فوتبالی بی نظیر او است.

پپ گواردیولا این روزها در تیمش منچسترسیتی یکی دیگر از ستاره های آرژانتین در جام جهانی 2022، خولین آلوارز، را در اختیار دارد. او در ادامه صحبت هایش به درخشش آلوارز اشاره کرد و گفت: ما برای مسی و اوتامندی خوشحالیم. همینطور برای خولین. ما حالا کسانی را در تیم مان داریم که قهرمان جام جهانی هستند. برای خولین واقعا خوشحالم. او در قطر خیلی بازی کرد و نقش مهمی در روند تیمی آرژانتین داشت. او یک هفته تا 10 روز فرصت دارد که استراحت کند و بعد به تیم ملحق شود. جولین در قطر بازی های زیادی انجام داد و تنش زیادی را تحمل کرد. حالا باید استراحت کند. شاید به او اجازه بدهیم بعد از شروع سال تازه به تیم برشود.

منبع: فرارو

به "گواردیولا: مسی حتماً بزرگترین بازیکن تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: مسی حتماً بزرگترین بازیکن تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید