یادبود استقلال یونان در موزه ها

به گزارش وبگاه مجوز بازی، با کاهش پیدا کردن رویدادهای گرامیداشت جشن استقلال یونان به دلیل شیوع ویروس کرونا، این ماه در آتن صدها اثر نادر متعلق به انقلاب 1821 یونان به صورت مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

یادبود استقلال یونان در موزه ها

علاوه بر این موزه ای مختص داوطلبان خارجی علاقه مند به یونان که برای این کشور جنگیدند و جان شان را از دست دادند نیز در ماه آوریل افتتاح خواهد شد. در این موزه تابلوهای نقاشی معاصر در کنار سلاح ها و لوازم شخصی جنگجویان و لرد بایرون شاعر مشهور قرن نوزدهمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین دو موزه مهم یونان در آستانه جشن گرامیداشت استقلال این کشور نمایشگاه هایی برگزار خواهند کرد. به این ترتیب گالری ملی یونان پس از هشت سال بازسازی و با دو برابر ظرفیت قبلی در 24 مارس بازگشایی خواهد شد.

موزه بناکی نیز اخیرا یک نمایشگاه هشت ماهه برای نمایش بیش از 1200 اثر درباره تاریخ یونان را که عظیم ترین نمایشگاه در تاریخ این موزه محسوب می گردد برگزار نموده است.

یکی از آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می گردد یک نقشه سیاسی از کشورهای بالکان و یونان است که در ابعاد یک دیوار در سال 1796 منتشر شده بود. این نقشه از موارد تاثیرگذار و الهام بخش انقلاب یونان علیه امپراطوری عثمانی بود.

سال جاری یک کمیته که ناظر بر رویدادهای مربوط به گرمیداشت سالگرد استقلال یونان است ده ها سکه به مناسبت این رویداد فراوری نموده است که از جمله آن ها به سکه هایی که در سال های 1828 و 1832 ضرب می شد می توان اشاره نمود.

منبع: گردشبان

به "یادبود استقلال یونان در موزه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادبود استقلال یونان در موزه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید