احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه های کشور در هفته دوم فروردین

به گزارش وبگاه مجوز بازی، از هموطنان عزیز بویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می گردد به هشدارها و توصیه های ایمنی توجه کرده و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچ گونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نگردد.

احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه های کشور در هفته دوم فروردین

سخنگوی صنعت آب، گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی به وسیله مراجع ملی و بین المللی، سامانه های بارشی در طول دو هفته اول سال تازه در سطح کشور فعال خواهد بود.

فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب با اشاره به احتمال بروز سیلاب در هفته دوم فروردین گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی انجام شده به وسیله مراجع ملی و بین المللی، سامانه های بارشی در طول دو هفته اول سال تازه در سطح کشور فعال خواهد بود.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت این سامانه های بارشی در بعضی منطقه ها کشور بصورت رگباری خواهد بود و بروز سیل و طغیان رودخانه ها را به همراه خواهد داشت.

قاسم زاده اضافه نمود: از هموطنان عزیز بویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می گردد به هشدارها و توصیه های ایمنی توجه کرده و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچ گونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نگردد. وی در پایان خاطر نشان کرد: به همین دلیل توصیه می گردد از اتراق در منطقه ها پست و کم ارتفاع و در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها جدا خودداری گردد و در شرایط وقوع بارش به منطقه ها ایمن نقل مکان کنند.

منبع: عصر ایران

به "احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه های کشور در هفته دوم فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه های کشور در هفته دوم فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید