اخبار صنعت

انتخاب جعبه ابزار متناسب با نیازهای شما و مرتب کردن آن

فرقی نمی کند که گه گاهی خودتان دست به آچار شوید و کارهای تعمیراتی منزل را انجام بدهید یا یک تعمیرکار حرفه ای باشید. به هرحال، به احتمال فراوان در اطراف خود ابزارهایی دارید. از آنجایی که ابزارهای چیزهایی هستند که در مواقع ضروری به آن ها احتیاج دارید، احتمالا...

4 دی 1402

آیا بسته های الحاقی مستقل آینده مجموعه بازی های بزرگ هستند؟

در صنعت بازی های ویدئویی مدرن، بیشتر توسعه دهندگان آثار AAA قصد دارند بازیکنان را با بازی هایی که محتوای کافی برای صدها ساعت سرگرم شدن را ارائه داده، تحت تاثیر قرار دهند. در حالی که این منظره به عنوان پایه و اساسی برای آثار پرفروش بی شماری عمل نموده است،...

13 آذر 1402

آماده باش پنج شهرستان استان مرکزی برای مقابله با سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: با توجه به شدت بارش ها از ساعاتی دیگر، پنج شهرستان این استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

23 فروردین 1402

احتمال بروز سیل و طغیان رودخانه های کشور در هفته دوم فروردین

از هموطنان عزیز بویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می گردد به هشدارها و توصیه های ایمنی توجه کرده و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچ گونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نگردد.

4 فروردین 1402

خداحافظ آقای تویوتا؛ درگذشت پدر معنوی بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا

شویچیرو تویودا مدیرعامل سابق تویوتا در سن 97 سالگی درگذشت. او فردی بود که تویوتا را از یک خودروساز محلی به برندی جهانی تبدیل کرد. سلطه تویوتا بر بازار خودرو آمریکای شمالی نیز در زمان مدیریت او شروع شد و لکسوس نیز تحت مدیریت او بنیان قرار گرفت.

28 بهمن 1401

طبیعت گردی آخر هفته ، سفری آرام بخش به دشت شقایق کالپوش

اردیبهشت یعنی بوی نسیم بهاری در طبیعت، یعنی فرار از زندگی پرهیاهوی و رنگ پریده شهری و پناه بردن به دامان طبیعت های رنگارنگ. پس وقت سفر و بستن کوله پشتی فرا رسیده و باید عزم رو جزم کنیم برای پناه بردن به دل طبیعت برای استشمام بوی طبیعت و یک جهان تازگی. تعطیلات...

3 بهمن 1401

مسمومیت 70 دانش آموز و معلم اردبیلی ، دلیل حادثه

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نشت گاز مونو اکسید کربن از موتورخانه دلیل اصلی مسمومیت 70 دانش آموز و معلم اردبیلی است.

28 دی 1401

کاشت فلفل قرمز در خانه؛ 11 نکته مفید برای پرورش فلفل خانگی

کشاورزی و نگهداری گل و گیاه برای بیشتر افراد لذت بخش است. اما در سال های اخیر این علاقه به علت ماشینی شدن زندگی بیشتر شده است. برای همین کاشت انواع سبزی درخانه هوادار پیدا نموده است.

25 دی 1401

تنها 2 فیلم در اکران سال جاری به سود رسیده اند!

هاشم میرزاخانی در آیین رونمایی از سامانه بلیت فروشی آی تیکت در موسسه سینماشهر، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های آی تی برای عبور سینمای ایران از بحران بی مخاطبی تأکید کرد.

13 آذر 1401

گوشت گوسفند باز هم گران شد

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی خاطر نشان کرد: 80 درصد گوشت گوساله وارداتی در صنعت برای فراوری سوسیس و همبرگر مصرف می گردد و بخشی از آن به مصارف ارگان ها می رود؛ تجربه نشان داده است که همیشه واردات ترمز روند افزایشی شدن قیمت ها را می کشد و اجازه...

8 آذر 1401

همکاری با ونزوئلا بر مبنای بازار و احتیاج محوری شکل می گیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی با گابریلا خیمنس وزیر علوم ونزوئلا ملاقات و در مورد توسعه همکاری های علمی، فناورانه و بازارمحور دو کشور گفت وگو کرد.

23 آبان 1401

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور اطلاع داد و بیان کرد: از فردا تا انتها هفته در بیشتر استان های نیمه غربی، شمالی و مرکز کشور بارندگی خواهیم داشت.

8 آبان 1401

سورنا ستاری رفت؛ دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. وی در حال حاضر رئیس جهاد دانشگاهی است.

31 شهریور 1401

شرح باشگاه فولاد درباره بازی با پرسپولیس

در شرایطی که دو تیم فولاد و پرسپولیس برای انجام دیداری تدارکاتی به توافق دست یافته اند، زمین برگزاری این بازی همچنان به مسئله ای برای دو تیم تبدیل شده است.

29 شهریور 1401

برترین زمان برای سفر به غازی عینتاب ؛ مرکز کاشت پسته در ترکیه

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه یکی از جاذبه های بسیار زیبای ترکیه یعنی غازی عینتاب را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از شهرهای بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. غازی عینتاب به مرکز کاشت پسته در ترکیه معروف است. در ادامه با خبرنگاران...

17 شهریور 1401

چهارمین سایت 5G تبریز امروز افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با هفتۀ دولت و در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز سه شنبه 8 شهریور 1401 در سالن شهید قندی برگزار می گردد، اولین ارائه دهندۀ 5G در ایران، طی ارتباطی آنلاین با شهر تبریز، چهارمین...

10 شهریور 1401

این عکاس نجومی با نوردهی 107 ساعته تصویری از سحابی NGC 7293، ملقب به چشم خدا را ثبت کرد

یک عکاس نجومی به مدت 107 ساعت از سحابی سیاره مارپیچ معروف به چشم خدا عکس گرفته است. این سحابی که NGC 7293 نامیده می شود، ابری از گاز و غبار در نزدیکی صورت فلکی دلو Aquarius است.

11 مرداد 1401

کارهایی که پس از اسباب کشی و انتقال به خانه تازه باید انجام دهید

شاید بعد از آنکه وانت بار آخرین جعبه را روی زمین گذاشت و خانه نو شما را ترک کرد، فکر کنید همین؟ اسباب کشی تمام شد؟؛ در حالی که کار اصلی شما تازه آغاز شده است! صدها جعبه پیش روی تان است که باید باز کنید، آب و برق و گاز خانه وصل نیست و هنوز محله نو را نمی شناسید....

8 مرداد 1401

راهنمای خرید خودروی کروک

ماشین کروک چی بخرم؟ اگر در پی پاسخ این سوال هستید، باید بگوییم که در این مطلب از راهنمای خرید خوردوی کروک قصد داریم تا برترین ماشین های کروک بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

7 مرداد 1401

تولد 35 سالگی هیوندای و یک رترو چشم نواز

هیوندای 35 سالگی حضورش در جمع بزرگان خوروسازی آسیا را به شکل ویژه ای جشن گرفته است. اگرچه این خوروساز کره ای برای قرارگرفتن در جمع بهترین های جهان هنوز راه زیادی دارد، اما باید اعتراف کرد که در آسیا یکی از بهترین های این صنعت به شمار می رود.

6 مرداد 1401
تعداد: (146)