تیکدری: گل گهر توجهی به فشارهای بیرونی ندارد، می خواهم در جام جهانی بازی کنم

به گزارش وبگاه مجوز بازی، مهمترین هدف مدافع - هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان این است که در جام جهانی پیش رو برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کند.

تیکدری: گل گهر توجهی به فشارهای بیرونی ندارد، می خواهم در جام جهانی بازی کنم

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبگاه مجوز بازی، درباره عملکرد گل گهر در چهار بازی گذشته گفت: ما می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم و اگر در بازی با نساجی از موقعیت ها استفاده می کردیم الان 10 امتیازی بودیم. البته گرفتن هشت امتیاز هم بد نیست، ولی امیدوارم با آغاز مجدد لیگ برتر بتوانیم در بازی با صنعت نفت و استقلال که برای ما بسیار مهم هستند شش امتیاز بگیریم و موقعیت مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در واکنش به فشارهایی که روی گل گهر بابت شرایط اقتصادی مناسب این باشگاه ایجاد شده است، توضیح داد: فشارهای بیرونی خیلی مهم نیست و آنچه اهمیت دارد رسیدن به اهداف مان است. از همان ابتدای فصل تیم ما را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند، ولی باید بگویم که گل گهر نسبت به سایر تیم ها کمتر هزینه نموده است.

تیکدری که در چهار بازی گذشته به عنوان دفاع و هافبک راست برای گل گهر بازی نموده است در خصوص عملکردش خاطر نشان کرد: من از عملکردم ناراضی نیستم، ولی راضی هم نیستم. هدف من این است که به تیم ملی دعوت شوم و با ایران به جام جهانی بروم و به همین علت باید کوششم را بیشتر کنم و برترین بازی ها را انجام دهم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر می تواند سال جاری مدعی قهرمانی باشد، گفت: تمام کوشش ما این است که برترین نتیجه را بگیریم و مطمئناً به قهرمانی یا گرفتن سهمیه آسیا فکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیکدری: گل گهر توجهی به فشارهای بیرونی ندارد، می خواهم در جام جهانی بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: گل گهر توجهی به فشارهای بیرونی ندارد، می خواهم در جام جهانی بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید