دانش بنیان ها برای بیمه مسئولیت کالا تخفیف ویژه می گیرند

به گزارش وبگاه مجوز بازی به نقل از معاونت علمی و فناوری، فرایند جلب اعتماد در شرکت های دانش بنیان و خلاق هم مانند دیگر بنگاه های تجاری است. با این همه، مجموعه های فناور با بعضی مسائل مضاعف هم در جذب مخاطب روبرو هستند.

دانش بنیان ها برای بیمه مسئولیت کالا تخفیف ویژه می گیرند

بسیاری اوقات محصولات خلاق و دانش بنیان، برآمده از یک پروژه تحقیق و توسعه است. به بیانی دیگر، محصولی است که به تازگی وارد بازار شده است و احتمالاً به وسیله فعالان دانش بنیان، بومی سازی شده است.

خریدار بالقوه ممکن است اصلا آشنایی با این نوع از محصولات نداشته باشد، همین موضوع جذب اعتماد او را سخت تر می نماید.

شرکت های تجاری برای جلب توجه مشتریان قدیمی و نو به محصولات نوین خود، راهکارهای آزموده شده ای را در پیش می گیرند. انجام تبلیغات سنگین، عرضه تخفیف های ویژه، کارت قرعه کشی و سامانه پاسخگویی به مشتریان از جمله این روش ها محسوب می گردد.

با این همه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک خدمت مجزا طراحی نموده است که بهتر از تمام این راهکارها، مشکل اعتمادسازی را تا حد زیادی رفع می نماید.

در این خدمت، محصولات دانش بنیان مشمول دریافت بیمه مسئولیت کالا می شوند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم 50 درصد از حق بیمه را تا سقف مشخصی پرداخت خواهد نمود.

این بیمه نامه به این معنی است که مثلاً اگر یک دستگاه دانش بنیان فروخته شد، در صورت عدم رضایت مشتری از کارکرد و کارایی معیوب و زیان ده آن در خط فراوری، به راحتی خسارت مشتری به وسیله بیمه مسئولیت کالا پرداخت می گردد.

این بیمه نامه از تمام شیوه های جلب اعتماد مشتری بهتر عمل خواهد نمود. زیرا مشتری می داند که تعهدی رسمی به نام بیمه مسئولیت کالا وجود دارد که خسارت احتمالی او را جبران خواهد نمود. از این رو، به آرامش خاطر بیشتری فرایند خرید کالای دانش بنیان و خلاق را تکمیل خواهد نمود.

البته شرکت هایی می توانند از این خدمت استفاده نمایند که مدت بیمه نامه آنها یک ساله باشد.

تا کنون 140 خدمت مجزا برای شرکت های دانش بنیان تعریف شده است که طیف وسیعی از خدمات را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانش بنیان ها برای بیمه مسئولیت کالا تخفیف ویژه می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها برای بیمه مسئولیت کالا تخفیف ویژه می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید