درخشش صبحگاهی کشتی فرنگی؛ صعود گرایی و ساروی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، در شروع رقابت های روز دوم کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020، محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال برنز دنیا و طلای بازی های آسیایی، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده 2 طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 7 بر 3 به فزونی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

درخشش صبحگاهی کشتی فرنگی؛ صعود گرایی و ساروی

گرایی که در زدن فن سالتو بارانداز تبحر خاصی دارد، در وقت اول پس از آنکه حریف کوبایی به دلیل کم کاری در خاک نشست، اقدام به اجرای فن سالتو بارانداز کرد و 4 امتیاز گرفت.

گرایی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی می رود که در دور نخست پیروز شد آیک مناتساکیان دارنده مدال برنز 2019 دنیا از بلغارستان را شکست بدهد. می رود. تاماش لورینچ قهرمان سال 2019 دنیا از مجارستان در این سمت جدول واقع شده است و امکان رویارویی گرایی و لورینچ در نیمه نهایی هم وجود دارد. حریف مراکشی لورینچ در دور نخست حاضر به مبارزه نشد.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امید های دنیا و طلای آسیا، دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت ها است که در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع 9 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

ساروی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریل میلوف دارنده مدال نقره 2018 دنیا از بلغارستان و جنگ ایلدم 35 ساله و دارنده مدال برنز المپیک ریو از ترکیه می رود. آرتور الکسانیان قهرمان دنیا و المپیک از ارمنستان در گروه ساروی حضور دارد و احتمال رویارویی آن ها در نیمه نهایی وجود دارد.

در جریان رقابت های 2 وزن روز نخست هم، امین میرزازاده در سنگین وزن راهی ملاقات رده بندی شد و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم هم از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: فرارو

به "درخشش صبحگاهی کشتی فرنگی؛ صعود گرایی و ساروی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش صبحگاهی کشتی فرنگی؛ صعود گرایی و ساروی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید