رستمی: می خواهیم برترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشیم، به پیروزی برابر رایکا احتیاج داشتیم

به گزارش وبگاه مجوز بازی، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن تأکید کرد، این تیم در ملاقات خارج از خانه مقابل پرسپولیس در پی برترین نمایش و کسب امتیاز است.

رستمی: می خواهیم برترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشیم، به پیروزی برابر رایکا احتیاج داشتیم

عارف رستمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبگاه مجوز بازی درباره پیروزی تیمش برابر رایکای بابل در جام حذفی گفت: ما به این برد احتیاج داشتیم و خدا را شکر که توانستیم با انجام یک بازی حساب شده حریف را شکست بدهیم. قبل از بازی به خوبی می دانستیم که نباید رایکا را دست کم بگیریم و در طول مسابقه هم با انگیزه بالایی عمل کردیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن درباره گلی که در بازی مقابل رایکا به ثمر رساند، توضیح داد: خدا را شکر می کنم که گل زدم و این نتیجه کوشش بچه ها بود. دوست دارم در بازی های آینده هم بیشتر از این به تیمم یاری کنم و امیدوارم باز هم برای ذوب آهن گل بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب آهن در چند بازی اخیرش در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است، یادآور شد: ما در برخی از بازی ها بدشانس بودیم و البته اشتباهات داوری هم به ضررمان تمام شد که می توان به بازی مقابل طرفدار اشاره نمود. فکر نمی کنم مشکل خاصی در تیم وجود داشته باشد و ما خوب فوتبال بازی می کنیم. اگر بدشانسی دست از سرمان بردارد نتایج خوبی خواهیم گرفت.

رستمی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: بدون شک پرسپولیس یکی از برترین تیم های ایران است و ما بازی سختی داریم، اما موضوعی که می تواند به تیم ما یاری کند انگیزه بسیار بالای بازیکنان است. ما می خواهیم برترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشیم و اعتقادم این است که می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رستمی: می خواهیم برترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشیم، به پیروزی برابر رایکا احتیاج داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستمی: می خواهیم برترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشیم، به پیروزی برابر رایکا احتیاج داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید