رشد 31 هزار واحدی بورس تهران ، عبور شاخص از مرز یک میلیون و 650 هزار واحد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، شاخص بورس امروز یکشنبه 15 تیرماه بیش از 31 هزار واحد صعود کرد و از مرز یک میلیون و 650 هزار واحد گذشت.

رشد 31 هزار واحدی بورس تهران ، عبور شاخص از مرز یک میلیون و 650 هزار واحد

به گزارش وبگاه مجوز بازی به نقل از ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز با 31 هزار و 421 واحد رشد رقم یک میلیون و 652 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با 5209 واحد صعود در رقم 469 هزار و 735 واحد ایستاد.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش 147 هزار و 749 میلیارد ریال انجام دادند.

در بازار امروز فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندر عباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و بانک ملت، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نمادهای پربیننده بورس را تشکیل دادند.

شاخص کل فرابورس نیز با 286 واحد صعود به رقم 17 هزار و 273 واحد رسید.

سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، بیمه پاسارگارد، سرمایه گذاری صبا تامین، فراوری نیروی برق دماوند و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و لیست نمادهای پربیننده این بازار از سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، سیمان لار سبزوار، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی تشکیل شده است.

  • بورس تهران روزی پرنوسان را پشت سرگذاشت
  • آشنایی با 10 اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه
منبع: همشهری آنلاین

به "رشد 31 هزار واحدی بورس تهران ، عبور شاخص از مرز یک میلیون و 650 هزار واحد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 31 هزار واحدی بورس تهران ، عبور شاخص از مرز یک میلیون و 650 هزار واحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید