شست وشوی قطار 75 متری در 90 ثانیه!

به گزارش وبگاه مجوز بازی، سازمان حمل و نقل پاریس دارای دستگاه های شست وشوی غول پیکر مترو است که در پاریس و اطراف آن کار می نماید و می تواند کل قطار را تنها در یک دقیقه و نیم شست وشو دهد.

شست وشوی قطار 75 متری در 90 ثانیه!

به گزارش وبگاه مجوز بازی، سرعت برای انجام وظیفه ای از این دست در شهر های بزرگ ضروری است و هدف آن عدم اختلال در حرکت قطار هایی است که روزانه میلیون ها نفر را جابجا می نمایند.

این شرکت بعلاوه دارای یک کارگاه مکانیکی است که در هر 15000 کیلومتر قطار ها را سرویس می نماید. قطار ها تقریباً هر 45 روز در پاریس تحت شست وشو قرار می گیرند.

برونو لو موروان، مدیر یک دستگاه نظافت مترو، می گوید: هدف اصلی شست وشوی قطار ها در سریع ترین زمان ممکن است. موروان می گوید تیمش حدود 50 قطار در هفته شستشو می دهد.

وی اشاره می نماید که ماشین شست وشوی قطار ها از نظر هزینه آب بسیار ارزان است. زیرا شستن قطاری به طول 75 متر و عرض 2.5 متر به 750 لیتر آب احتیاج دارد که کمتر از آن چیزی است که برای شست وشوی یک خودروی شخصی ضروری است.

ادوارد لوکانگ بیانگ، یکی از کارکنان کارگاه تعمیر و نگهداری مکانیکی هم گفت: ضروری است قطار تقریباً هر 6 هفته یکبار سرویس گردد، زیرا تعمیر و نگهداری یاری زیادی به توسعه استفاده از آن می نماید؛ و اگر قطار به خوبی نگهداری گردد، می تواند 40 یا حتی 50 سال در خدمت بماند.

منبع: فرارو

به "شست وشوی قطار 75 متری در 90 ثانیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شست وشوی قطار 75 متری در 90 ثانیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید