معرفی هتل 3 ستاره مررود این آکاساکا در توکیو

به گزارش وبگاه مجوز بازی، هتل مررود این آکاساکا توکیو | Marroad Inn Akasaka

در هتل مررود این آکاساکا توکیو همه نوع امکاناتی برای مسافرانی که چه به قصد سرگرمی و چه کار به توکیو آمده اند، فراهم گشته است. این هتل تنها 5 دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد که از آنجا و البته از دیگر وسایل حمل و نقل به راحتی جاذبه های شهر در دسترس شما خواهد بود. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا هتل مررود این آکاساکا توکیو Marroad Inn Akasaka را به شما معرفی کنیم و ویژگی هایی نظیر خدمات رفاهی، سرگرمیی و بعلاوه فاصله آن را با جاذبه های معروف توکیو بیان کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره مررود این آکاساکا در توکیو

خدمات رفاهی هتل مررود این آکاساکا توکیو

در این هتل 2 اتاق جلسه آماده شده که اگر قصد دیدار با اشخاص گوناگونی دارید، جای بسیار مناسبی محسوب می شود. در بخش پذیرش انبار چمدانی آماده گشته که بسیار به کار می آید و بعلاوه دستگاه وندینگ موجود در این قسمت، دارای آبمیوه ها و نوشیدنی های گوناگونی است. در هتل، اینترنت رایگان وای فای در دسترس بوده و اینترنت سیمی هم برای شما مهیا شده است.

خدمات شست و شوی هتل، شامل نظافت روزانه می شود که البته اتوکشی و اتوشویی هم در اینجا وجود دارد. خدماتی هم برای افراد کم توان و ناتوان تهیه گشته است. آسانسور موجود در ساختمان رفت و آمد شما را راحت نموده است. کارکنان هتل به زبان های ژاپنی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 16:00 و آخرین ساعت خروج 10:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل مررود این آکاساکا توکیو

در این هتل شبکه های انگلیسی زبان پخش می شود که می توانید در فضاهای مشترک یا اتاق تان به تماشای آن ها بنشینید. یا اینکه می توانید به رستوران هتل به نام مررود (Marroad) رفته و غذاهای خوشمزه ای را میل کنید. این رستوران صبحانه را با هزینه مجزایی سرو می نماید که به صورت بوفه باز است و از ساعت 7 تا 10 صبح برای شما آماده می شود.

امکانات اتاق های هتل

بیشتر اتاق های هتل با دیوارهای شکلاتی رنگ، جای خوبی برای استراحت شما محسوب می شوند. بعد از یک روز پر جنب و جوشی که به گشت و گذار، خرید و یا دیدار های کاری پرداخته اید، پس از اینکه به اتاق تان در هتل مررود این آکاساکا توکیو می آیید، بسیار آسوده خواهید گشت.

در تمام اتاق ها برای شما تلویزیون گذاشته شده است و همانطور که در بخش تفریحات هتل ذکر کردیم، شبکه های جهانی گوناگونی را برایتان به نمایش می گذارد. در صورتی که نیاز به اتو داشته باشید می توانید از میز پذیرش بخواهید و به سرعت برایتان همراه با میز اتو آورده می شود. در حمام شخصی اتاق ها تنها دوش دیده می شود اما لوازم آرایشی-بهداشتی گوناگون نظیر شامپو و صابون را در آن ها، خواهید یافت.

اینترنت پر سرعت هم به صورت سیمی و هم به صورت وای فای به طور رایگان در دسترس شما است. یخچال و میز کار هم در اتاق شما قرار داده شده است. آخرین نکته ای که در این قسمت می شود مطرح نمود، وجود تهویه مطبوع در اتاق است که همه فصل ها را برایتان دلچسب می نماید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سینگل (سیگار ممنوع): این اتاق ها 12 متری هستند که یک تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق تویین (سیگار ممنوع): مساحت این اتاق ها 15 متر مربع است که در آن ها دو تخت تک نفره دیده می شود.
  • اتاق تویین (سیگار آزاد): 15 متر مربع فضای آن ها، با دو تخت تک نفره پر شده است.

فاصله هتل با جاذبه های توکیو

  • بنای مذهی هیکاوا: 300 متر با شما فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم 4 دقیقه ای می رسید.
  • موزه 21-21 دیزاین سایت: 300 متر از شما دورتر است که با 6 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی شما را 4 دقیقه ای می رساند.
  • موزه هنری سونتوری: حدودا 300 متر فاصله آن با هتل است که می توانید با تاکسی طی 4 دقیقه به آنجا برسید. پیاده هم 9 دقیقه در راه خواهید بود.
  • سالن نمایش آکاساکا ACT: با هتل 500 متر فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 3 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر هم پیاده بروید، 8 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه آکاساکا: این ایستگاه از شما 500 متر دورتر می باشد. با 6 دقیقه پیاده روی و یا 3 دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید.
  • موزه ملی هنر: 700 متر با هتل فاصله دارد که پیاده 10 دقیقه و با تاکسی 4 دقیقه بعد می رسید.
  • مرکز خرید روپونگی هیلز: هتل مررود این آکاساکا توکیو شما از این جاذبه 1 کیلومتر فاصله دارد که با 17 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید. اتوبوس شما را 13 دقیقه ای و تاکسی 6 دقیقه ای می رساند.
  • موزه نزو: 6 کیلومتر است که اگر با مترو به آنجا بروید حدود 19 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز 5 دقیقه ای شما را به این جاذبه می رساند. پیاده روی تا آنجا 22 دقیقه طول می کشد.
  • برج توکیو: حدود 1.7 کیلومتر از شما دورتر است. اگر اهل پیاده روی هستید، می توانید طی نیم ساعت برسید. البته تاکسی هم شما را 10 دقیقه ای و مترو نیز حدودا 10 دقیقه ای می رساند.
  • کاخ سلطنتی ژاپن: 4 کیلومتر فاصله آن با هتل است که اگر تاکسی بگیرید بین 13 تا 20 دقیقه در راه خواهید بود. مترو 25 دقیقه و پیاده روی 40 دقیقه طول می کشد.
  • باغ گیاهشناسی شینجوکو گیون: 7 کیلومتر مسافت آن را یک ربعه با تاکسی می توانید طی کنید. با مترو نیز طی 30 دقیقه خواهید رسید.
  • منطقه کابوکی چو: حدودا 5 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا بروید. اتوبوس شما را 30 دقیقه ای به آنجا می رساند و می توانید خط مترو را نیز تا سوار شده و 32 دقیقه ای برسید.
  • بنای هانازونو: 5 کیلومتر است که می توانید به وسیله تاکسی 19 دقیقه ای و با مترو 30 دقیقه ای برسید.
  • بنای مذهبی سنسوجی: 7 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی 25 دقیقه ای و با مترو 44 دقیقه طی کنید.
  • : 11 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد ماشین حدودا 25 دقیقه ای شما را پیاده خواهد نمود. اتوبوس یا مترو هم بین 40 تا 50 دقیقه شما را می رساند.
  • : 1 کیلومتر فاصله با این فرودگاه دارید. با مترو می توانید حدودا بعد از 48 به فرودگاه برسید و اگر تاکسی بگیرید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 1 کیلومتر با هتل مررود این آکاساکا توکیو فاصله دارد. تاکسی شما را طی 1 ساعت و 5 دقیقه به آنجا می رساند. اگر بخواهید با مترو بروید، خطوط گوناگونی وجود دارد. می توانید از خط های Chiyoda، Yamanote و … بهره ببرید که احتمالا بین 1 ساعت و 10 دقیقه تا 1 ساعت و 30 دقیقه می رسید.

موقعیت هتل مررود این آکاساکا توکیو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

توکیو، آکاساکا 6-15-17، میناتوکو، توکیو پرفکچور

107-0052 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Akasaka 6-15-17, Japan

منبع:booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره مررود این آکاساکا در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره مررود این آکاساکا در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید