فرایند ارسال و تحویل مرسوله های پستی هوشمندسازی می گردد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مسائل این شرکت باسابقه بودم.

فرایند ارسال و تحویل مرسوله های پستی هوشمندسازی می گردد

وی تاکید نمود: من از ابتدای مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همیشه پیگیر شرایط معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده ام و از این پس هم خواهم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: می دانم که اقداماتی برای بهبود شرایط سختی کار و معیشت کارکنان پست صورت گرفته اما اینها را کافی نمی دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی عایدی این شرکت و به تبع آن بهبود شرایط معیشتی کارکنان پست هستم.

زارع پور تاکید نمود: در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک و فعال و متحول گردد و خدمات با کیفیت تری به مردم ارائه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری های تازه در زنجیره خدمات پستی هم راستا ارتقای این شرکت را هموار می نماید. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه ها را کاهش داد.

وی یادآور شد: سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه دار گردد، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می گردد. قرار شد همکاران من در شرکت پست به وسیله هوشمندسازی فرآیند ارسال و تحویل، اندازه رضایت مردم را تحلیل نمایند و به صورت دائمی بر فرایند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.

زارع پور گفت: هرگز یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم انجام گردد چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرایند ارسال و تحویل مرسوله های پستی هوشمندسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ارسال و تحویل مرسوله های پستی هوشمندسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید