قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا، نه سامسونگ است نه شیائومی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، در جدیدترین نتایج بنچمارک انتوتو، برای دومین ماه متوالی گوشی اوپو فایند X7 مجهز به تراشه دیمنسیتی 9300 عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان را به خود اختصاص داد.

قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا، نه سامسونگ است نه شیائومی

به گزارش وبگاه مجوز بازی ، گوشی اوپو مدل فایند ایکس 7 با کسب امتیاز 2٬195٬036 رقبای خود را کنار زده است. فزونی دیمنسیتی 9300 را می توان در استفاده از چهار هسته قدرتمند x Cortex-X4 و چهار هسته Cortex-A720 دانست.

به نقل از زومیت، گوشی ایسوس مدل راگ فون 8 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با کسب امتیاز 2٬157٬660 در جایگاه دوم نهاده شد. اختلاف عملکرد بین دو گوشی ایسوس و اوپو تنها 37٬000 امتیاز است که در دسته برترین گوشی ها اختلاف کمی محسوب می گردد.

رتبه سوم به گوشی ویوو مدل iQOO 12 با امتیاز 2٬120٬878 تعلق گرفت. در سال های اخیر پردازنده های پرچمدار کوالکام همیشه در جایگاهی بالاتر از پردازنده های مدیاتک قرار می گرفتند. نتایج نشان می دهد که مدیاتک با دیمنسیتی 9300 پیشرفت قابل توجهی در زمینه عملکرد داشته است.

مدل های پرچمدار گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی همچنان در فهرست 10 دستگاه برتر انتوتو غایب هستند. این دو شرکت محصولات پرقدرتی در بازار دارند که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می نمایند. قیمت گوشی های مورد بحث بیشتر از قیمت گوشی بیشتر برندهای چینی دیگر است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا، نه سامسونگ است نه شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین گوشی اندرویدی دنیا، نه سامسونگ است نه شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید