قیمت نان افزایش پیدا نمی کند ، تخصیص 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد در بودجه سال جاری در نظر گرفته شده است.

قیمت نان افزایش پیدا نمی کند ، تخصیص 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد

محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبگاه مجوز بازی، درباره جزئیات تخصیص یارانه نان در بودجه 1401 اظهارکرد: یارانه نان و گندم در بودجه جاری لحاظ و میزان آن افزایش پیدا نموده است؛ البته یارانه نان و گندم همواره بوده و افزایش هم پیدا نموده است.

وی اضافه کرد: در بودجه امسال، مبلغ 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد در نظر گرفتیم. از طرفی مجلس هم خرید تضمینی گندم را از 7500 تومان به 9500 تومان رساند و دولت نیز طبق مصوبه خودش ،آن را به 10500 تومان افزایش داد؛ یعنی 1000 تومان تشویق برای کسانی که گندم را به دولت بفروشند در نظر گرفت.

میرتاج الدینی گفت: دولت هنوز جزئیات تخصیص یارانه نان و گندم را تعیین ننموده است. اما به طور کلی دولت می تواند مابه التفاوت قیمت نان فعلی با قیمت نو را به حساب نانوایان پرداخت کند و مردم فقط قیمت فعلی نان را بپردازند. با این اوصاف قیمت نان در امسال افزایش پیدا نمی کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قیمت نان افزایش پیدا نمی کند ، تخصیص 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نان افزایش پیدا نمی کند ، تخصیص 71 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم و یارانه آرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید