مراسم عروسی به عزا تبدیل شد ، کودک 7 ساله قربانی جانمایی نادرست تالار

به گزارش وبگاه مجوز بازی، باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

مراسم عروسی به عزا تبدیل شد ، کودک 7 ساله قربانی جانمایی نادرست تالار

به گزارش وبگاه مجوز بازی رئیس اورژانس 115 شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان اطلاع داد و گفت: ساعت 22 شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس 115 اعلام شد.

علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس 115 شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد علیرغم کوشش تیم اورژانس 115 و کادر درمانی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس 115 شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بودند اضافه نمود: متاسفانه به دلیل برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده، کودم 7 ساله در این حادثه جان باخت.

الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متاسفانه تالار ماغر بهمئی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی گردد و مسئولان مربوطه اقدام نمایند.

از این دست مکان های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقاط نامناسب و نادرست جانمایی شده کم نیستند، برای مثال به جز تالاز ماغر می توان به پلیس راه یاسوج- شیراز اشاره نمود که درست در منتهی الیه پیچ و شیب خطرناک تنگ کناره قرار گرفته و هر لحظه امکان دارد که تصادف مرگبار دیگری مانند آدینه خونین یاسوج در آن نقطه اتفاق افتد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مراسم عروسی به عزا تبدیل شد ، کودک 7 ساله قربانی جانمایی نادرست تالار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عروسی به عزا تبدیل شد ، کودک 7 ساله قربانی جانمایی نادرست تالار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید