معرفی اپلیکیشن huaCtrl PRO برای مدیریت مودم های هواوی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، برای مدیریت مودم های سیم کارتی هواوی به وسیله گوشی موبایل در اندروید، اپلیکیشن های متنوعی وجود دارد. پیش تر، اپ هایی مانند که برنامه رسمی هواوی برای مدیریت تنظیمات مودم است یا نرم افزار فوق العاده کاربردی و خوب را معرفی کردیم.

معرفی اپلیکیشن huaCtrl PRO برای مدیریت مودم های هواوی

با کمی جست وجو در وب و گوگل پلی، می توانید به نرم افزارهای موبایل دیگری برای مدیریت ساده مودم های سیم کارتی هواوی برسید؛ از جمله اپلیکیشن huaCtrl PRO.

معرفی اپلیکیشن huaCtrl PRO

برنامه huaCtrl PRO جزو معروف ترین اپ های مدیریت مودم هواوی نیست و آمار دانلود بالایی ندارد یا اینکه توسعه دهنده آن کاملا شناخته شده نیست اما قابلیت های طلایی به شما می دهد که شاید در برنامه های دیگر یافت نگردد یا به این سادگی قابل استفاده نباشید.

برنامه huaCtrl PRO را می توانید از دانلود و روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید. ما برای راحتی خواننده های عزیز، فایل apk آن را در خاتمه این مقاله قرار دادیم تا بتوانند به طور مستقیم آن را دانلود و نصب نمایند.

صفحه اصلی اپ huaCtrl PRO شلوغ و درهم است. به طور کلی، رابط کاربری گرافیکی ساده ای ندارد و همه چیز درهم و شلوغ کنار هم چیده شدند. در وسط صفحه، پارامترهای مقدار گیری شده شرایط سیگنال های موبایل و بعد شرایط سرعت دانلود و آپلود و حجم مصرفی اینترنت را مشاهده می کنید.

در بالا، یک سری کلید چینش شدند که با لمس آن ها، اطلاعات بیشتری برای شما نمایش داده می گردد.

در پایین نیز منوی بخش های مختلف برنامه را می بینید و مثلا می توانید به بخش وای فای، پیامک های مودم، تنظیمات مودم، تغییر سیگنال رادیویی و شبکه موبایل مودم و … بروید.

بخش ها و ابزارهای اپلیکیشن huaCtrl PRO

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید؛ مودم ایرانسل FD-M60 یا E5785 را شناسایی نموده و مشخصات کامل شبکه و شرایط دانلود/آپلود و سایر اطلاعات را به ما نشان می دهد.

برای اتصال مودم به اپلیکیشن huaCtrl PRO، باید ابتدا وارد برگه دوم از پایین شده و اطلاعات پنل کاربری تحت وب مودم مانند آدرس IP مودم، نام کاربری و رمزعبور را وارد کنید.

در همین صفحه، می توانید شبکه رادیویی موبایل را از میان 2G و 3G و 4G انتخاب کنید و در زیر آن، لیستی از باندهای رادیویی شبکه های 4G LTE مشاهده خواهید کرد. شما می توانید هر باند رادیویی یا دو باند رادیویی را تیک زده و انتخاب کنید و بعد با زدن روی کلید Apply در پایین صفحه، باند فرکانسی مود را به همین سادگی تغییر دهید:

از بخش بالای صفحه اصلی، با زدن روی Cell می توانید اطلاعاتی درباره آنتن موبایلی که مودم بدان وصل شده به دست بیاورید:

با زدن روی Router می توانید اطلاعات مربوط به روتر مودم E5785 مانند آدرس IP، آدرس MAC، آدرس WAN و DNS و غیره را مشاهده کنید:

با زدن روی Line Charts، پارامترهای RSSI و RSRQ و RSRP و SINR را روی نمودار و گرافیکی مشاهده خواهید کرد:

از منوی پایین و با زدن روی آیکون وای فای، دستگاه های متصل به وای فای مودم لیست شدند:

با زدن روی علامت پیامک، می توانید SMSهای دریافت شده به وسیله مودم را بخوانید و مدیریت کنید:

در مجموع، برنامه huaCtrl PRO می تواند برای افرادی که یک مودم هواوی یا سویا لینک دارند؛ مجذوب کننده و کاربردی باشد؛ اگرچه گفتیم به پای برنامه HManager نمی رسد و رابط گرافیکی شلوغ و غیر کاربرپسندی دارد.

منبع: شبکه چی

به "معرفی اپلیکیشن huaCtrl PRO برای مدیریت مودم های هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن huaCtrl PRO برای مدیریت مودم های هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید