نجات نوجوان گمشده در دشت گمرکان عنبرآباد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: نوجوانی که برای رفتن به خانه پدر عظیم خود در دشت گمرکان این شهرستان راه را گم نموده و گرفتار شده بود، با حضور و کوشش بی وقفه ماموران پلیس، پیش از غلبه تشنگی و استرس ناشی از تاریکی شب نجات یافت و تحویل خانواده اش شد.

نجات نوجوان گمشده در دشت گمرکان عنبرآباد

به گزارش وبگاه مجوز بازی کرمان؛سرهنگ رضا فیروزبخت،گفت:حدود ساعت17جمعه هجدهم تیرماه در پی تماس یک نوجوان 13 ساله با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه برای رفتن به روستای پدر عظیم خود در دشت گمرکان راه را گم نموده و دچار تشنگی شدید و ترس شده است، بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان برای نجات او به منطقه مذکور اعزام شدند.

وی اضافه کرد:با توجه به چندین ساعت کوشش ماموران و تاریک شدن هوا، شرایط خاص منطقه به لحاظ گرمای شدید و بعلاوه تماس های مکرر نوجوان گمشده و اضطراب ناشی از ترس وی ،کوشش برای نجات او با اعزام نیروهای بیشتری به منطقه انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد بیان داشت:ماموران با پایش 20کیلومتر از منطقه به صورت پیاده و گشت خودرویی،انتها این نوجوان را که بر اثر تشنگی دچار ضعف و بی حالی شده بود را پیدا و پس از رسیدگی به شرایط جسمانی اش،او را به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان منتقل و به خانواده اش تحویل دادند.

منبع: جام جم آنلاین

به "نجات نوجوان گمشده در دشت گمرکان عنبرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات نوجوان گمشده در دشت گمرکان عنبرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید