همکاری برای عرضه نانومواد به بازار بورس مواد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، شرکت هیدروگراف کلین پاور (HydroGraph Clean Power) یک شرکت فناوری نوآور، بیان کرد که همکاری خود را با Technology Metals Market، TM 2 برای لیست کردن گرافن و سایر نانومواد در پلتفرم تبادل فلزات TM 2 شروع نموده است.

همکاری برای عرضه نانومواد به بازار بورس مواد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبگاه مجوز بازی، هیدروگراف کلین پاور گرافن، اکسید گرافن و بعضی دیگر از نانومواد را فراوری می نماید و موقعیت خوبی برای لیست کردن این مواد برای عرضه در بورس دارد.

TM2 اولین بازار فلزات است که در آن سرمایه گذاری مستقیم در حوزه فلزات امکان پذیر است و به طور یکسان برای سرمایه گذاران فردی و نهادی قابل دسترسی است.

سرمایه گذاری مستقیم و دسترسی به فلزات (شامل فلزات گران بها) از جمله جنبه های کلیدی TM2 است. هدف TM2 و هیدروگراف کلین پاور ارائه شفافیت بیشتر بازار و افزایش دسترسی به نانومواد است که هم برای سرمایه گذاران و هم شرکت های درگیر در صنایع نوآورانه سودمند است. این مشارکت کاملاً در راستای هدف هیدروگراف کلین پاور برای تمرکززدایی از دسترسی به فناوری نانو و تسریع پیشرفت فناوری است.

پتور جورجسون، بنیان گذار و مدیرعامل TM2 گفت: ما بازار سرمایه گذاری را برای فلزات ایجاد نموده ایم که امکان سرمایه گذاری مستقیم در فلزات را فراهم می نماید. ما بسیار خوشحالیم که با شرکت های پیشرفته ای مانند هیدروگراف کلین پاور که در پیشرفت های فناوری پیشرو هستند، شریک هستیم.

با سرعت بخشیدن به کوشش های خود برای کربن زدایی اقتصادهای دنیا، نانوموادی مانند گرافن با ایجاد امکان فراوری محصولات سبک تر، سریع تر و قوی تر در به حداکثر رساندن عملکرد حیاتی خواهند بود.

هیدروگراف کلین پاور بعلاوه اعلام نموده است که چندین نانومواد تازه به تازگی سنتز شده اند و در ماه های آینده به صورت عمومی عرضه خواهند شد و بعلاوه در TM2 لیست می شوند.

هیدروگراف کلین پاور یک شرکت عمومی مستقر در ونکوور است که برای تأمین اقتصادی و تجاری سازی فرآیند سبز و ارزان برای فراوری گرافن در مقیاس صنعتی و ایجاد راه چاره های گرافن سفارشی برای کاربردهای خاص تشکیل شده است.

این شرکت صاحب مجوز انحصاری دنیای فناوری است که از دانشگاه ایالتی کنساو برای فراوری محصولات با ارزش در بخش انرژی پاک و فناوری نانو دریافت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همکاری برای عرضه نانومواد به بازار بورس مواد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری برای عرضه نانومواد به بازار بورس مواد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید