پیوست رسانه ای به چاپ رسید

به گزارش وبگاه مجوز بازی، کتاب پیوست رسانه ای نوشته حمید ضیایی پرور منتشر شد.

پیوست رسانه ای به چاپ رسید

به گزارش وبگاه مجوز بازی، این کتاب در 180 صفحه و پنج فصل از سوی انتشارات سیمای شرق عرضه شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: این کتاب که می تواند هدایت برای کارشناسان بخش های مختلف رسانه ای، روابط عمومی، مشاوران رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی باشد در پنج فصل شامل کلیات، فعالیت های رسانه ای، استایل بوک رسانه ای و سیاست رسانه ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه ای و مصادیق پیوست رسانه ای نوشته شده است.

پیوست رسانه ای سندی است که به منظور پوشش خبری، اطلاع رسانی و قانع کردن افکار عمومی درباره اقدامات و طرح های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می گردد.

این سند شامل برنامه با طرح فعالیت ها، فراوری محتوا، ارائه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان بندی و اولویت بندی هر فعالیت رسانه ای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست رسانه ای، اطلاع رسانی درباره اقدامات و طرح ها و ارتباط تعاملی و قانع کردن افکار عمومی است.

نویسنده این کتاب دارای 21 سال تجربه روزنامه نگاری و هفت سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابط عمومی و مدیریت اجرایی در دستگاه هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره 02188356436 تماس بگیرند. بعلاوه این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب های خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرم های کتابخوان فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیوست رسانه ای به چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوست رسانه ای به چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید