از تحولات توییتر تا یادگاری مریخی؛ برترین های علم و تکنولوژی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی مهم و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از تحولات توییتر تا یادگاری مریخی؛ برترین های علم و تکنولوژی

آنالیز دوربین مداربسته سیم کارتی T9؛ محافظی قابل اطمینان

دوربین T9 یک مزیت بزرگ نسبت به سایر دوربین های مداربسته رایج دارد. این دوربین سیم کارت می خورد و احتیاجی به اتصال کابل برق ندارد، بنابراین به راحتی می توانید اینترنت LTE آن را فعال کنید و به وسیله یک اپلیکیشن موبایل، تصویر و صدای دریافتی آن را لحظه به لحظه پایش کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول، و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

10 اپلیکیشن و بازی برای هواداران سرسخت هری پاتر

چه در پی یک اپلیکیشن خوب، سرگرم نماینده و مجذوب نماینده هستید تا هوش جادوگری خود را محک بزنید و چه یک بازی هیجان انگیز که شما را به دنیای جادوگری ببرد، در دنیای هری پاتر همه چیز برایتان وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 اپلیکیشن و بازی برتر با موضوع این مجموعه بپردازیم که همگی جزو بهترین عناوین موجود در گوگل پلی و اپ استور به شمار می آیند. برای خواندن این مقاله با وبگاه مجوز بازی مگ همراه شوید.

آیا تمیز کردن نمایشگر گوشی پوشش چربی گریز (اولئوفوبیک) آن را از بین می برد؟

آیا می دانستید روی نمایشگر گوشی یک پوشش چربی گریز موسوم به اولئوفوبیک قرار گرفته است که چربی را کنار می زند و تا حد زیادی از به جا ماندن اثر انگشت جلوگیری می نماید؟ این پوشش مهم تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در این میان سوالی که ایجاد می گردد این است که آیا تمیز کردن نمایشگر این پوشش را از بین می برد؟ در این مقاله به طور کامل به این موضوع می پردازیم تا ببینیم که آیا این پوشش چربی گریز از بین رفتنی است یا نه.

برای خرید گوشی به این حقه های مربوط به دوربین توجه کنید

خرید گوشی نو به خصوص برای افرادی که علاقه مند به حوزه فناوری نیستند، می تواند کار سخت و پیچیده ای باشد. به همین دلیل بعضی از شرکت ها از ناآگاهی کاربران سوءاستفاده می نمایند و با بهره گیری از روش های مختلف سعی می نمایند کاربر را فریب دهند. لازم به ذکر است در زمینه دوربین موبایل چنین روش هایی تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به تعدادی از حقه های شرکت ها برای دوربین گوشی های هوشمند اشاره می کنیم که بهتر است هنگام خرید گوشی مراقب آن ها باشید.

بلاک چین واقعا چقدر امنیت دارد؟

احتمالا شما هم مانند سایر کاربران ارزهای دیجیتال وقتی لغت بلاک چین را می شنوید آن را مساوی با امنیت در نظر می گیرید ولی در حقیقت امنیت مفهوم پیچیده ای است که ابعاد وسیعی را در بر می گیرد، با وبگاه مجوز بازی مگ همراه شوید تا به زبان ساده ابعاد گوناگون امنیت در بلاک چین ها را با هم آنالیز کنیم، و به سوالات اساسی که ممکن است برای علاقه مندان به این تکنولوژی به وجود بیاید پاسخ دهیم.

6 ویژگی پرسروصدای گوشی های موبایل که کمتر کسی به آن ها احتیاج دارد

گوشی های موبایل در زمینه نوآوری جهت طولانی و پرپیچ وخمی را طی نموده اند. روزی روزگاری برای انجام کارهای مختلف باید از گجت های گوناگونی استفاده می کردید ولی حالا گوشی های هوشمند از پس انجام کارهای متنوعی برمی آیند. در این میان اگرچه داشتن امکانات زیاد در گوشی مجذوب نمایندهیت زیادی دارد، اما واقعیت این است که بسیاری از کاربران به تعدادی از این ویژگی ها احتیاج چندانی ندارند. در ادامه به 6 ویژگی پرسروصدا در گوشی های موبایل می پردازیم که به احتمال زیاد هنگام خرید گوشی می توانید آن ها را نادیده بگیرید.

ایلان ماسک با پرداخت 43 میلیارد دلار می خواهد تمام سهام توییتر را بخرد

ایلان ماسک میخواهد با پرداخت 43 میلیارد دلار کل سهام توییتر را تصاحب کند. اگر این معامله انجام گردد، آقای ماسک می خواهد توییتر را از بازار بورس خارج کند تا به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی به فعالیت خود ادامه دهد. شایان ذکر است که بعد از انتشار این خبر، سهام توییتر با افزایش 18 درصدی روبرو شده است. تا این لحظه که مشغول خواندن این مقاله هستید، هیئت مدیره توییتر در خصوص فروش یا عدم فروش سهام شرکت به آقای ماسک تصمیم گیری ننموده است.

مریخ نورد پشتکار عکسی از یک یادگاری مجذوب نماینده در مریخ گرفت

مریخ نورد پشتکار ناسا که در حال حرکت به سوی یک منطقه دلتای رودخانه ای مجذوب نماینده در دهانه جزرو (Jezero) مریخ است، از یک یادگاری به جای مانده از عملیات فرود خود عکس برداری کرد. در حالی که کاوشگر پشتکار هم مانند بالگرد مریخ پیمای نبوغ (Ingenuity) در جهت دستیابی به دلتای رودخانه باستانی جزرو قرار گرفته است، برای رسیدن به آنجا ابتدا باید از نزدیکی محل فرود اصلی خود عبور می کرد. حالا تصاویری که این کاوشگر از این منطقه گرفته است، یک یادآوری زیبا برای این مأموریت است.

نقد و آنالیز کلاسیک سامسونگ گلکسی A53

حذف شارژر از جعبه گوشی چیزی نیست که همه به آن عادت داشته باشند. حداقل مشتریان گوشی های میان رده سامسونگ انتظار دارند که با خرید یک میان رده نو، شارژر را در جعبه گوشی خود ببینند. اما گلکسی A53 به عنوان جانشین مدل پیروز A52 سنت شکنی نموده و این رسم نه چندان خوشایند را حالا در خانواده میان رده های سامسونگ به اجرا گذاشته است.

آنالیز سامسونگ گلکسی S22؛ خوش تراش و قدرتمند ولی تکراری

صحبت در خصوص گلکسی S22 خیلی آسان نیست، بستگی دارد که از چه دیدگاهی آن را آنالیز کنید. اگر صاحب یک گلکسی S21 باشید، مطمئنا ویژگی های S22 آنقدر وسوسه نماینده نیستند که بخواهید به فکر خرید گوشی نوتر بیفتید. گلکسی S21 از بسیاری جهات گوشی قدرتمند و کاملی بود و تغییراتی که در نسل نو داشته آنقدر محسوس و انقلابی نبوده اند. ویدیوی نقد و آنالیز ما را ببینید.

برای دسترسی به نوترین اخبار، مقاله ها و ویدیوها به بخش علم و تکنولوژی وبگاه مجوز بازی مگ سر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "از تحولات توییتر تا یادگاری مریخی؛ برترین های علم و تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تحولات توییتر تا یادگاری مریخی؛ برترین های علم و تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید