امیدوارم در گنبد پیروز شویم، با جان دیگران نباید بازی گردد

به گزارش وبگاه مجوز بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال چهارشنبه با برگزاری 7 ملاقات پیگیری می گردد. شاگردان محمد ترکاشوند در تیم پیکان میزبان شهرداری گنبد خواهند بود و این تیم مانند هفته نخست سه پاسور اصلی خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارد.

امیدوارم در گنبد پیروز شویم، با جان دیگران نباید بازی گردد

سوسن آبادی به تازگی به این تیم ملحق شده تا به عنوان پاسور برای تیم پیکان فعالیت کند.

محمد ترکاشوند در مصاحبه با وبگاه مجوز بازی درباره شرایط و شرایط تیم پیکان گفت: هفته نخست شرایط خوبی نداشتیم حدود دو روز است که سوسن آبادی را به خدمت گرفته ایم تمرینات توپی را پشت سر گذاشته ایم تا به شرایط ایده آل برسیم کار سختی در پیش داریم چرا که پاسور احتیاج به زمان دارد تا با تیم هماهنگ گردد به همین دلیل سوسن آبادی را انتخاب کردیم چرا که بازیکن باتجربه ای است و می تواند بسیار سریع با تیم هماهنگ گردد.

امیدواریم با پیروزی این هفته را شروع کنیم گنبد تیم خوب و یکدستی دارد.

سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد: والیبال همواره در گنبد به راه است بازیکنان این تیم از شرایط آمادگی خوبی برخوردار هستند امیدواریم بازیکنان خواسته های ما را در زمین اجرا نمایند تا بازی به سود پیکان به اتمام برسد.

وی درباره بدشانسی تیم پیکان و ابتلای هر سه پاسورش به کرونا گفت: متأسفانه اتفاق نادری است که برای تیم ما رخ داد بسیار به فدراسیون اصرار کردیم که هفته نخست را برگزار نکنیم و قوانین را تغییر دهند چرا که والیبال مانند سایر رشته ها نیست و پست های تخصصی دارد پروتکل ها درباره والیبال کارشناسی نبود ای کاش والیبالی ها را می خواستند تا شرایط ما پرسیده می شد برای مثال در فوتبال اگر دروازه بان وجود نداشته باشد شرایط برای تیم بسیار سخت است در والیبال نیز پاسور موتور و مغز متفکر تیم است زمانی که پاسور نباشد تیم چه باید بکند؟ امیدوارم با آمدن سوسن آبادی شرایط تیم بهتر گردد.

ترکاشوند در ادامه درباره ابتلای سایر بازیکنان تیم ها و قوانین سفت و سخت فدراسیون گفت: این رویه باید ادامه دار باشد و شرایط برای هیچ تیمی متفاوت نیست اگر در ادامه مقابل تیمی کوتاه بیایند یعنی قصد و غرضی وجود داشته وقتی تیم هورسان با شش بازیکن بازی می نماید شرایط برای تیم های دیگر نباید متفاوت گردد و همه تیم ها باید تمکین نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: در فوتبال شنیده ام بعضی تیم ها با وجود ابتلای بازیکنان خود به کرونا اما این موضوع را مخفی می نمایند اگر در والیبال چنین اتفاقی رخ دهد فاجعه است و فدراسیون باید کادر فنی تیم را برای همواره ممنوع الکار کند چرا که با جان دیگران بازی می گردد و همچنین باشگاه باید برای همواره منحل گردد. زمانی که سه پاسور تیمم به کرونا مبتلا شدند تمام اعضای تیم را به قرنطینه خانگی فرستادم اما متأسفانه فدراسیون اجازه نداد و اصرار کرد بازی باید برگزار گردد به همین دلیل بعد از 48 ساعت بازیکنان را به تیم فراخواندم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم در گنبد پیروز شویم، با جان دیگران نباید بازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم در گنبد پیروز شویم، با جان دیگران نباید بازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید