برایم بنویس در بازار کتاب

به گزارش وبگاه مجوز بازی، رمان برایم بنویس نوشته دانیل گلاتائو با ترجمه سپیده اشرفی منتشر شد.

برایم بنویس در بازار کتاب

به گزارش وبگاه مجوز بازی، این رمان از مجموعه ای میل که ترجمه ای است از کتاب عشق مجازی با طرح جلدی از معصومه میرزایی در 230 صفحه و به بهای 59 هزار تومان در انتشارات آرادمان عرضه شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: دانیل گلائاتور نویسنده و روزنامه نگار 61 ساله اتریشی است که در وین به جهان آمده و همان جار کار و زندگی می نماید. آثار او که معمولا تم روانشناسی هم دارند، به بیش از 40 زبان جهان با بیش از سه میلیون تیراژ انتشار یافته اند.

او در این اثر نیز روایتی متفاوت و مدرن را از مفهوم عشق به دست می دهد. یک خانم مشترک یک مجله، ای میل هایی به مجله می دهد که اشتراک او را قطع نمایند، چون معتقد است که سطح کیفی این مجله به شدت افت نموده است. او به صورت ناخواسته ای میل هایش را به یک مرد روانشناس پژوهشگر در حوزه بیان می فرستد. آقای روانشناس پس از مدتی، به خانم مشترک مجله ای میل می زند که اشتباهش را گوشزد کند. پس از مدتی و رد و بدل شدن نامه های الکترونیکی، عشقی در میان آنان شکل می گیرد. عشقی مداوم و داغ که درنهایت هم بدون ملاقات، به یک سرنوشت عجیب منتهی می گردد.

از سپیده اشرفی پیش تر آثاری چون جان کندن؛ چگونه اکثریت را شکست دادم (خاطرات و زندگی استیسی آبرامز، سیاستمدار زن سیاهپوست آمریکایی)، رهبری شگفت انگیز (خاطرات و زندگی جاسیندا آردرن، نخست وزیر جنجالی نیوزیلند) و کتاب یا سیگار (مقاله های جورج اورول) منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برایم بنویس در بازار کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایم بنویس در بازار کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید