خبرنگاران واکسیناسیون سراسری در خوزستان شروع گردد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، خبرنگاران- اهواز - شورای کانون صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز از استاندار خوزستان خواست پیگیر انجام واکسیناسیون سراسری در این استان باشد.

خبرنگاران واکسیناسیون سراسری در خوزستان شروع گردد

به گزارش روز شنبه وبگاه مجوز بازی در پیغام شورای کانون صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز آمده است:خوزستان تنها استانی است که در شرایط کامل قرمز کرونایی قرار گرفته است؛ این درحالی است که امکانات درمانی استان، چه از نظر انسانی و چه از نظر امکانات مادی، در شرایط مناسبی به سر نمی برد.

همچنین باتوجه به اینکه در سال های اخیر امکانات چندانی به داشته های حوزه بهداشت و درمان خوزستان اضافه نشده است؛ همین امر گویای شرایط بس دشواری است که کادر بیمارستانی خوزستان با آن دست به گریبان هستند.

در بخش دیگری از این پیغام آمده است: در این شرایط کادر پزشکی، پرستاری و همه عوامل بیمارستانی درگیر با موضوع کرونا با جدیت تمام مشغول انجام وظیفه هستند و بیش از همه در معرض بیماری می باشند؛ لذا انتظار این است که با توجه به شرایط بحرانی استان خوزستان، واکسیناسیون همه کادر بیمارستانی این استان و سپس همه مردم خوزستان به فوریت و پیش از سایر استان های کشور شروع شود و نباید تحت هیچ شرایط و بهانه ای به تاخیر انداخته شود.

شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با تاکید بر اینکه همه عوامل و موانع احتمالی موجود بر سر راه انجام این رسالت ملی هرچه زودتر برداشته شود اظهار داشت: اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز آمادگی دارند تا برای سرعت بخشیدن به این امر مهم، به هر شکلی که اعلام شود به سهم خود در این امر حیاتی مشارکت جدی داشته باشند.

در حال حاضر هشت شهرستان خوزستان در شرایط قرمز و 10 شهرستان در شرایط نارنجی بسر می برند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واکسیناسیون سراسری در خوزستان شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکسیناسیون سراسری در خوزستان شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید