روز جهانی بستنی قهوه؛ طرز تهیه بستنی قهوه خانگی بدون ثعلب و دستگاه

به گزارش وبگاه مجوز بازی، 6 سپتامبر هر سال روز دنیای بستنی قهوه است. قهوه و بستنی هر دو جز محبوب ترین خوراکی ها در سرتاسر دنیا هستند و ترکیب این دو قطعا به یک طعم و مزه جادویی ختم خواهد شد. اگر طعم بستنی قهوه را دوست دارید و در عین حال تا به حال فکر می کرده اید برای درست کردن بستنی خانگی حتما نیاز به ثعلب و دستگاه بستنی ساز دارید یک خبر خوب برای شما داریم. ساده ترین طرز تهیه بستنی خانگی قهوه بدون ثعلب و دستگاه را در مجله خبرنگاران بخوانید.

روز جهانی بستنی قهوه؛ طرز تهیه بستنی قهوه خانگی بدون ثعلب و دستگاه

طرز تهیه بستنی خانگی قهوه بدون ثعلب و دستگاه

مواد لازم

پودر قهوه: 2 قاشق غذاخوری

آب: 2 قاشق غذاخوری

خامه صبحانه پاکتی: 470 گرم

شیر عسلی: 400 گرم

طرز تهیه

برای طرز تهیه بستنی خانگی قهوه ساده بدون ثعلب و دستگاه ابتدا باید خامه را با همزن برقی یا دستی هم بزنید تا سفت شود. لازم نیست خامه فرم بگیرد و همین که سفت شود کافی است. سپس در یک کاسه پودر قهوه و آب را با هم محلوط کنید تا یکدست شود.

در مرحله بعد شیرعسلی را به خامه سفت شده اضافه کنید و مرتب به صورت دورانی با لیسک هم بزنید. حالا ترکیب قهوه و آب را اضافه کنید و باز هم بزنید تا یکدست شود. مایه بستنی قهوه را در یک ظرف پیرکس یا ظرفی که در برابر سرما مقاوم باشد بریزید و به مدت 10 الی 12 ساعت در فریزر بگذارید تا خوب خودش را بگیرد و به بستنی ساده خانگی با طعم قهوه تبدیل شود. پیشنهاد می کنیم طرز تهیه انواع بستنی و کیک بستنی خانگی را در مجله وبگاه مجوز بازی بخوانید.

0 0 vote

Article Rating

منبع: افق کوروش

به "روز جهانی بستنی قهوه؛ طرز تهیه بستنی قهوه خانگی بدون ثعلب و دستگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز جهانی بستنی قهوه؛ طرز تهیه بستنی قهوه خانگی بدون ثعلب و دستگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید