سرویس دستگاه تصفیه آب با پاکاب گستر

به گزارش وبگاه مجوز بازی، استفاده از دستگاه تصفیه آب در خانه یا شرکت به علت کیفیت بد آب شهری با رواج بیشتری روبه رو شده است. با افزایش تعداد این دستگاه ها، احتیاج به سرویس دستگاه تصفیه آب بیش از پیش احساس می گردد.

سرویس دستگاه تصفیه آب با پاکاب گستر

به گزارش وبگاه مجوز بازی، بنابر اعلام پاکاب گستر، شرکت پاکاب گستر با تکنسین های با تجربه و حرفه ای در حوزه تصفیه آب سرویس دستگاه تصفیه آب شما، اعم از سرویس دوره ای و تعویض فیلتر تصفیه آب، تعمیرات دستگاه تصفیه آب، عیب یابی دستگاه آب تصفیه کن و ... را با برترین قیمت برای شما انجام میدهد.

در صورتی که دستگاه آب تصفیه کن شما احتیاج به سرویس داشت از شرکت بازرگانی پاکاب گستر درخواست تکنسین تصفیه آب بکنید. به منظور این کار میتوانید با شماره های 02144537769 ، 02144537550 ، 09199494616 تماس حاصل کنید و درخواست نصاب و تعمیرکار دستگاه تصفیه آب یا سرویس کار دستگاه تصفیه آب را بکنید.

روش دیگر درخواست خدمات استفاده از فرم موجود در صفحه سرویس دستگاه تصفیه آب در سایت پاکاب گستر است. با استفاده از این فرم میتوانید از 10 درصد تخفیف برای خدمات بالاتر از 200 هزار تومان بهره مند شوید.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه نماینده آب دارای قطعات گوناگونی است. مهم ترین آنها فیلترهای تصفیه آب است. معمولا دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس از 5 با 6 فیلتر تصفیه آب تشکیل شده است. البته بعضی از آب تصفیه کن ها نیز به فراخور کیفیت آب منطقه یا افزودن خاصیت اضافه تر به آب دارای فیلترهای بیشتری میباشند.

شش فیلتر اصلی تصفیه آب شامل فیلترهای الیافی فیلترهای کربن و مهم ترین فیلتر تصفیه آب یعنی ممبران است. هر یک از این فیلتر ها زمان مشخصی برای تعویض دارند. مثلا زمان تعویض فیلتر سه مرحله اول تصفیه آب حدود 6 ماه است. فیلتر ممبران بین 1 تا 2 سال و فیلتر پست کربن و مینرال بین 9 ماه تا یک سال زمان تعویض فیلتر آنها فرا میرسد.

عملکرد اصلی تصفیه کردن آب بر عهده این فیلترها میباشد. پس از مدتی هر یک از این فیلترهای تصفیه آب کارایی خود را از دست داده و کیفیت آب خروجی به مانند قبل نخواهد بود. این موضوع به آن علت است که فیلترهای تصفیه آب احتیاج به تعویض دارند.

شرکت پاکاب گستر با برترین فیلترهای وارداتی تایوانی و برترین تکنسین ها تعویض فیلتر شما را به برترین شکل ممکن انجام میدهد.

نصب دستگاه آب تصفیه کن خانگی

ممکن است دستگاه تصفیه آب خود را به تازگی خریداری نموده باشید یا اینکه احتیاج به جابه جایی آب تصفیه کن داشته باشید. شرکت پاکاب گستر به ارائه برترین نصاب دستگاه تصفیه آب این کار را برای شما آسان نموده است.

پاکاب گستر نصب و سرویس انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی، تایوانی، چینی، کره ای و آمریکایی را انجام میدهد.

نکته ای که در زمان جابه جایی دستگاه تصفیه آب به محل سکونت دیگر باید رعایت کنید، این است که در هنگام باز کردن قطعات دستگاه دقت لازم را انجام دهید تا به شلنگ ها و دیگر قطعات دستگاه آب تصفیه کن صدمه ای وارد نگردد.

شستشوی مخزن ذخیره در سرویس دستگاه تصفیه آب

هوزینگ و مخزن دستگاه تصفیه آب به علت اینکه به طور مستقیم با آب سر و کار دارند، ممکن است پس از مدتی آلوده شوند و احتیاج به شستشو پیدا نمایند. برای شتسشوی اصولی آن ها به صورت زیر عمل کنید.

1- تمام آب ذخیره شده در مخزن دستگاه تصفیه آب را به وسیله شیر آب دستگاه تصفیه آب خالی کنید.

2- فیلترهای سه مرحله اول یعنی فیلتر الیافی مرحله 1، فیلتر کربن گرانول مرحله 2 و کربن بلاک مرحله 3 را از داخل هوزینگ خود در بیاورید.

3- فیلتر ممبران را نیز از داخل محفظه خود خارج کنید.

4- دوباره هوزینگ فیلترها را در جای خود ببندید.

5- همه قطعات تصفیه آب را دوباره به هم متصل کنید.

6- شیر اصلی را باز کنید تا آب وارد دستگاه تصفیه آب گردد.

7- اجازه دهید سیستم کار کند، شیر آب را باز بگذارید تا آب داخل مخزن خالی گردد.

8- چند بار این چرخه را طی کنید.

9- در این صورت آب با فشار زیاد مخزن و داخل هوزینگ ها را شستشو میدهد.

هواگیری دستگاه تصفیه آب در سرویس دوره ای

پس از اینکه فیلتر دستگاه آب تصفیه کن را تعویض کردید، ممکن است آب تصفیه شده به وسیله دستگاه، دارای حباب هایی درون خود باشد.

علت به وجود آمدن حباب های دستگاه تصفیه آب این است که هوای به جای مانده در روزنه های بسیار ریز فیلترها و به خصوص ممبران ، به تدریج و به شکل حباب های ریز خارج میگردد. این حباب ها حتی میتواند سبب سفید شدن رنگ آب خروجی گردد.

این حباب ها معمولا در چند روز اول پس از تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب به وقوع می پیوندند. در صورتی که چند روز صبر کنید، از بین میروند و احتیاجی به نگرانی وجود ندارد.

چیزی که قطعی است، این است که وجود این حباب ها برای شما مسئله ای را ایجاد نمیکند و میتوانید با خیال راحت آن را بنوشید. اما در صورتی که میخواستید آن ها را از بین ببرید و دیگر حبابی را مشاهده نکنید، باید مخزن دستگاه تصفیه آب را چند بار پر کنید و سپس دستگاه را خاموش کنید. بعد از آن باید با استفاده از شیر برداشت که روی سینک شما نصب شده، آب موجود در مخزن را خالی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرویس دستگاه تصفیه آب با پاکاب گستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دستگاه تصفیه آب با پاکاب گستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید