هیجان سافاری در آنتالیا

به گزارش وبگاه مجوز بازی، سافاری در آنتالیا

سافاری تفریحی پر شور و هیجان است که در آن سوار بر جیپ بر روی تپه ها و رودخانه ها گردش می کنیم. یکی از زیباترین جاههای دنیا برای سافاری آنتالیاست که با چشم انداز ها زیبا و بکری که دارد گردشگران مختلفی را از سراسر دنیا به این شهر می کشاند. در این محل برای انجام سافاری تورهایی برگزار می شود که معمولا قیمت بالایی دارند. اگر می خواهید با سافاری در این شهر بیشتر آشنا شوید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

هیجان سافاری در آنتالیا

آشنایی با سافاری

سافاری از تفریحات محبوب گردشگران و از ماجراجویی هایی است که هیجان، شادی و ترس را در کنار هم دارد، در هنگام این ماجراجویی محو تماشای طبیعت زیبا و بکر آنتالیا می شوید و در حالی که سوار بر اتومبیل هستید از جاده های شهری خارج و به کوه و طبیعت می روید. این کار مقررات و وسایل خاصی نیاز دارد که باید آن ها انجام دهید تا در حین سافاری صدمه ای نبینید.

سافاری در آنتالیا

قرار گرفتن در ساحل دریای مدیترانه باعث شده که این شهر آب و هوایی مناسب برای پرورش گیاهان مختلف داشته باشد و با طبیعت زیبایی ای که دارد می توانید سافاری ای لذتبخش را در این شهر تجربه کنید. مدت زمان این سافاری از 45 دقیقه تا 6 ساعت قابل تغییر است و در تمامی مدت انجام آن یک راهنمای ماهر در کنار شما قرار گرفته است. هر چند که امکان سافاری در نقاط مختلف آنتالیا وجود دارد ولی منطقه کمر و لارا بهترین مکان ها برای این کار است.

بهترین منطقه ها آنتالیا برای سافاری

سافاری در کمر

کمر منطقه ای سرسبز با مناظری زیبا در جنوب آنتالیا است که دور بودن این منطقه از آنتالیا باعث شده که هزینه سافاری در این محل نسبت به جاهای دیگر ارزان تر باشد. شما در طول سافاری در دامنه کوه توروس گشت و گذار می کنید، از تپه های خاکی، جنگل ها و زمین های ناهموار عبور می کنید و محو تماشای حیات وحش و زندگی روستایی می شوید. در قوانین تور آمده که باید حتما قبل از انجام آن بیمه شوید و اگر بخواهید به شما یک وعده غذا هم داده می شود. هزینه آن برای سافاری با جیپ حدود 60 دلار و برای سافاری با چهارچرخ حدود 40 دلار است.

سافاری در کپرو کانیون

در استان آنتالیا یک پارک ملی ای زیبا به نام کپرو کانیون در دره ای باریک وجود دارد که رودی سبز رنگ از میان آن می گذرد. در این پارک می توانید تفریحات زیادی انجام دهید که هیجان انگیز ترین آن ها سافاری است. سافاری در این نقطه فقط با جیپ انجام می شود و ظرفیت آن 2 تا 6 نفر است. هزینه این تور حدود 40 دلار است و لحظاتی شاد و مفرح را برای شما به وجود می آورد.

برای سافاری چه وسایلی لازم است

کوله پشتی: می توانید در کوله خود وسایل ضروری خود مثل عینک، آب، گوشی و … را قرار دهید تا در حین سافاری کثیف نشوند.

ماسک: اگر حساست یا بیماری تنفسی دارید ماسک بگذارید تا گردو غبار وارد دهان شما نشود.

نوشیدنی: در جهت و در کوه و جنگل جایی برای خرید آشامیدنی پیدا نمی کنید پس آن ها را همراه خود بیاورید.

دوربین مناسب: اگر می خواهید که در حین سافاری از خود فیلم داشته باشید باید از دوربینی مخصوص استفاده کنید تا ثابت بماند.

عینک: برای اینکه گرد و غبار وارد چشم شما نشود باید در بعضی از قسمت های جهت عینک داشته باشید.

مواد شوینده: در صورت داشتن پوست حساس در پایان سافاری، غبار و آلودگی را با این ماده شوینده از روی صورت خود بشویید.

منبع: الی گشت

به "هیجان سافاری در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان سافاری در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید