پای اتومبیلرانی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران باز شد

به گزارش وبگاه مجوز بازی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، علاوه بر معرفی فعالیت ها و برنامه های خود را در حوزه گردشگری، سفر و خدمات جانبی به بازدیدکنندگان تخفیف های ویژه خدمات خود را ارائه می نماید.

پای اتومبیلرانی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران باز شد

به گزارش دنیای سفر از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، همزمان با شروع بکار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، کانون از 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در کنار دیگر فعالان داخلی و خارجی صنعت گردشگری، حضور داشته و خدمات گردشگری، اقامتی و پذیرایی، امداد خودرویی، فعالیت های اتومبیلرانی، دوره های آموزشی، خدمات حوزه صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو را به بازدیدنمایندگان و علاقه مندان معرفی و فعالیت رسمی باشگاه اعضاء خود را شروع می نماید.

شروع به کار باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

نمایش خودروهای سافاری و آفرود، کمپرها و کاروان ها، وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک، رژه خودروهای تاریخی در فضای باز نمایشگاه، معرفی پرتال جامع گردشگری کشور و ... برنامه های جنبی غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهد بود.

بعلاوه در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با مساحت 231 متر مربع در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران قرار خواهد داشت، ثبت نام باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار انجام خواهد شد.

معرفی قابلیت های تازه نرم افزار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمله اطلاع رسانی لحظه ای مراحل گردش کار به امداد خواه، امکان نمایش محل های پمپ بنزین و امکان ثبت نظرات به صورت مستقیم، از فعالیت های غرفه کانون در این نمایشگاه خواهد بود.

ارائه تخفیفات ویژه به بازدیدنمایندگان

در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران کارت های اشتراک سطوح الماس پلاس، طلایی پلاس، نقره ای پلاس و برنزی پلاس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با 25 درصد تخفیف برای متقاضیان صادر می گردد. علاوه بر این به ثبت نام نمایندگان در باشگاه اعضاء، کارت هدیه برای استفاده از خدمات ویژه امدادی شامل اعزام امدادگر، اتصال باطری، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، حمل خودرو در شهر و یا جاده به صورت رایگان اهداء خواهد شد.

ارائه 10 درصد تخفیف در صدور گواهی نامه های رانندگی بین المللی با اعتبار یک سال از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است. بعلاوه بازدیدنمایندگان از غرفه کانون با به همراه داشتن اصل گواهی نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 3 در چهار می توانند با برخوراری از 50 درصد تخفیف گواهی نامه رانندگی بین المللی خود را در کمتر از 15 دقیقه دریافت نمایند.

به همین دلیل و به منظور تکریم اعضاء و مخاطبان، دارندگان این کارت های عضویت می توانند از خدمات دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت عمومی رانندگی که با همکاری حوزه اتومبیلرانی و واحد آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می گردد با 100 درصد تخفیف و به صورت رایگان بهره مند شوند.

به گزارش دنیای سفر، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و سی وپنجمین نمایشگاه صنایع دستی از روز شنبه تا سه شنبه (9 -12 بهمن 1400) به مدت 4 روز، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، هر روز از ساعت 8 تا 17 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: دنیای سفر

به "پای اتومبیلرانی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای اتومبیلرانی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید