همایشها و نمایشگاه ها

مزدا آر اکس، 500؛ تحفه ژاپنی فقط یک دستگاه!

مزدا آر اکس-500 برابر با 850 کیلوگرم وزن دارد که دلیل آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل 1 لیتری (982 سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده 4 سرعته دستی...

6 بهمن 1401

گواردیولا: مسی حتماً بزرگترین بازیکن تاریخ است

پپ گواردیولا با ستایش از لیونل مسی که اخیرا جام جهانی را بالای سر برد می گوید هیچکس شک ندارد که مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.

3 دی 1401

ورونا شهر عاشقان معروف دنیا، Verona

در این مقاله درباره یکی از شهرهای معروف ایتالیا بنام ورونا که به شهر عاشقان معروفیت دارد سخن خواهیم گفت پس با تا آخر این مقاله همراه باشید.

19 شهریور 1401

چهارمین سایت 5G تبریز امروز افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با هفتۀ دولت و در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز سه شنبه 8 شهریور 1401 در سالن شهید قندی برگزار می گردد، اولین ارائه دهندۀ 5G در ایران، طی ارتباطی آنلاین با شهر تبریز، چهارمین...

10 شهریور 1401

بنا داریم در هر استان حداقل یک بازارچه دائمی برای عرضه تولیدات بانوان داشته باشیم

ایرنا/ براساس اخبار منتشر شده، بنا داریم در هر استان حداقل یک بازارچه دائمی برای عرضه تولیدات بانوان داشته باشیم.

4 مرداد 1401

مدل نو ارزیابی شرکتهای دانش بنیان تدوین می گردد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران ساخت در خانه نوآوری و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: بحث دانش بنیانی سالهاست که توسعه پیدا نموده و دغدغه های رهبری هم در آن دیده شده است.

30 خرداد 1401

کمیاب ترین مرسدس بنز جهان در ایران

از نمونه این خودرو احتمالا یک یا تنها چند دستگاه به جای مانده است اما به جرات می توان گفت نمونه موجود در ایران با شماره شاسی 130898 سالم ترین نمونه 500 کا در دنیاست.

27 خرداد 1401

150 میلیون دوز واکسن با یاری وزارت خارجه وارد کشور شد

تهران (پانا) -وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وزیر امور خارجه و سفرای ایران در کشورهای مختلف برای تامین واکسن تقدیر کرد و گفت با یاری وزارت امور خارجه 150 میلیون دوز واکسن وارد کشور شد.

23 خرداد 1401

ثبت نام اولیه دو هزار ناشر داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

تهران (پانا) - تا به امروز بیش از دو هزار ناشر داخلی برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام کرده اند.

18 خرداد 1401

دست ساخته هایی چشم نواز در چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری ایرانیان از دیربار برای تهیه لوازم مورد احتیاج زندگی خود دستی بر آتش داشتند، با استفاده از مواداولیه در دسترس در طبیعت مانند چوب، خاک، سنگ، شاخه درختان، پشم گوسفندان، صمغ درختان و ... اقدام به تهیه البسه، زیرانداز، ظروف...

10 خرداد 1401

آیا خنجر هخامنشی تقلبی است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می گردد که آیا خنجر هخامنشی تقلبی است؟

10 خرداد 1401

ابتلای مدیران هیوندای و سامسونگ به کرونا پس از سفر به آمریکا

ده ها مدیر و کارمند شرکت های مهم کره جنوبی پس از شرکت در نمایشگاهی در آمریکا به کرونا مبتلا شدند.

31 اردیبهشت 1401

نمایشگاه گردشگری تهران؛ سودای احیای توریسم و صنایع دستی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه صنایع دستی تهران با شعار ایران تماشایی و با هدف جبران رکود ناشی از کرونا افتتاح شد.

31 اردیبهشت 1401

واکنش پیشکسوت استقلال به حذف سرخابی ها از آسیا: AFC بهترین کمک را به فوتبال ایران کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از آسیا می تواند در آینده به فوتبال ایران کمک کند.

14 اردیبهشت 1401

افتتاح 320 واحد مسکن مهر در شهر تازه هشتگرد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: 320 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد با حضور مجازی وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

12 اردیبهشت 1401

کپیتال گیت ابوظبی؛ خمیده ترین برج جهان

ایتالیایی ها دیگر نمی توانند به داشتن کج ترین برج جهان یعنی پیزا افتخار نمایند؛ زیرا آسمان خراش کپیتال گیت در ابوظبی هم اکنون عنوان کج ترین ساختمان جهان را به خود اختصاص داده است.

1 اردیبهشت 1401

معاون میراث فرهنگی: بخش نامه لغو سفر مبهم نیست

چندی پیش معاونت میراث فرهنگی، بخش نامه ای را با عنوان لغو سفر صادر کرد که اعتراض شدید آژانس های مسافرتی و گردشگری را در پی داشت.

25 فروردین 1401

پای اتومبیلرانی به نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران باز شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، علاوه بر معرفی فعالیت ها و برنامه های خود را در حوزه گردشگری، سفر و خدمات جانبی به بازدیدکنندگان تخفیف های ویژه خدمات خود را ارائه می...

18 فروردین 1401

هیوندای از طرح مفهومی خودران ماژولار AV pod رونمایی کرد

هیوندای در نمایشگاه CES 2022 از طرح های مفهومی آینده نگرانه ای رونمایی کرد که بر پایه فناوری رباتیک ماژولار ساخته خواهند شد و در همه سطوح حمل ونقل فعالیت خواهند کرد.

15 اسفند 1400

شبی در هتل Nam Hai

Nam Hai به تازگی جایزه آقا و خانم اسمیتِ برترین هتل را در سال 2015 از آنِ خود نموده است. برنده این جایزه به وسیله مسافرانی که پول زیادی برای اقامت هزینه نمی نمایند، انتخاب می گردد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

6 اسفند 1400
تعداد: (42)