یکشنبه ها در منطقه9 چه خبر است؟

به گزارش وبگاه مجوز بازی، شهرداری منطقه9، در راستای حمایت از کسب وکارهای خانگی، هر هفته، یکشنبه ها، بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار برپا می نماید.

یکشنبه ها در منطقه9 چه خبر است؟

به گزارش وبگاه مجوز بازی، شهردار منطقه9 از برپایی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار در غرب مرکز اطلاع داد و اضافه کرد: برپایی این جشنواره تاکیدی بر حمایت از اشتغال بانوان کارآفرین سرپرست خانوار است. یکی از مهمترین دغدغه های بانوان کارآفرین و خوداشتغال، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که این مهم می تواند انگیزه آنان را در ادامه فعالیت تحت تاثیرخود قرار دهد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی به نقش ارزشمند و اثرگذار تولیدنمایندگان در چرخه اقتصاد کشور اشاره نمود و گفت: به همین منظور شهرداری منطقه9 نسبت به برپایی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار به وسیله سرای محله شمشیری و با همکاری اداره امور آسیب های اجتماعی منطقه اقدام کرد.

شهردار منطقه9 مطرح نمود: پیش ازاین بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار در دو سرای محله استاد تعیین و دکتر هوشیار برگزار شده بود که با استقبال شهروندان همراه بود. در این بازارچه ها که به صورت هفتگی برگزار می گردد، تولیدنمایندگان محصولات چوبی، تریکوبافی، کیف های سنتی و لباس های نخی برای فروش عرضه می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "یکشنبه ها در منطقه9 چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکشنبه ها در منطقه9 چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید