20 مدل گوناگون لباس اسپرت دخترانه و شیوه استایل کردن با آن

به گزارش وبگاه مجوز بازی، آیا به یک قرار دیدار محبت آمیز یا دورهمی ساده دعوت شده اید و نمی دانید که چگونه یک لباس اسپرت دخترانه انتخاب کنید؟ ممکن است انتخاب چنین لباسی برای مراسم های رسمی یا موقعیت های غیررسمی ساده به نظر برسد اما چنین انتخابی می تواند به پیچیده ترین کار جهان تبدیل گردد. اگر از هواداران لباس های اسپرت دخترانه هستید و به استایلی برای تولد، مهمانی، جشن عروسی یا حتی یک لباس اسپرت دخترانه شیک فکر می کنید، خواندن این مقاله به شما یاری می نماید. در ادامه، همه نکات مهم و برترین روش های استایل با لباس اسپرت دخترانه را می خوانید.

20 مدل گوناگون لباس اسپرت دخترانه و شیوه استایل کردن با آن

شلوار اسپرت؛ بخش مهمی از استایل دخترانه

پوشیدن شلوار مخصوص پسران یا برای داشتن ظاهری پسرانه نیست. اگر با پوشیدن شلوار به جای دامن راحت تر هستید، بهتر است که سراغ شلوار بروید. برای ست کردن شلوار با لباس های دیگر راه های مختلفی دارید. در ادامه، 8 استایل با لباس دخترانه اسپرت و شلوار را می خوانید.

لباس اسپرت دخترانه نوجوان

اگر در پی لباسی اسپرت و غیررسمی برای نوجوانان هستید، به یک تی شرت اورسایز و شلوار گشاد هم فکر کنید. این استایل را می توانید به سادگی برای هر دختر نوجوانی به کار ببرید. شلوارهای گشاد و تی شرت های اورسایز همواره یکی از برترین گزینه های دختران برای داشتن ظاهری روزمره و غیررسمی هستند. می توانید این تی شرت و شلوار را با کفش های کتانی، پاشنه کوتاه یا لژدار ست کنید. از قلم نیاندازید که تی شرت را داخل شلوار ببرید. به این ترتیب، ظاهر شما همواره مرتب خواهد بود و در عین حال اسپرت به نظر می رسد.

لباس اسپرت دخترانه شیک

برای داشتن ظاهری مجذوب نماینده و شیک، به لباس های تک رنگ هم فکر کنید. برای تابستان های گرم می توانید یک ست کراپ تاپ آستین کوتاه بپوشید یا کراپ تاپی با شلوار هم رنگ آن بپوشید. به طور مثال، یک کراپ تاپ به رنگ سبز نعنایی و شلواری هم رنگ آن به روزهای تابستان حس خنکی و تازگی می بخشد. کفش های کتانی اسپرت نیز این استایل را تکمیل می نمایند. برای انتخاب کیف هم در پی یک کیف ساده باشید نه یک کیف بزرگ زنانه. این استایل برای دورهمی های ساده دخترانه در فصل تابستان برترین انتخاب است.

لباس جین اسپرت

بیلرسوت جین می تواند به یک لباس اسپرت دخترانه برای هر موقعیتی تبدیل گردد. این لباس دوست داشتنی را نباید از کمد لباس های خود حذف کنید. این لباس هم اسپرت است و هم قدیمی. می توانید سویشرت دخترانه مورد علاقه تان را زیر این بیلرسوت بپوشید. کفش های ورزشی همیشگی را هم با این لباس ها ست کنید. برای انتخاب اکسسوری هم به یک گردنبند ساده و دوست داشتنی فکر کنید که با لباس های مد روز شما هماهنگ می گردد.

لباس اسپرت برای روزهای سرد سال

به داشتن استایلی اسپرت و دخترانه برای روزهای سرد سال فکر می کنید؟ یک شلوار کتان ساده انتخاب کنید و آن را با جلیقه ای به رنگ شاد ست کنید. با این استایل می توانید به مهمانی آخر هفته بروید یا حتی در موقعیت های روزمره از این لباس ها بهره ببرید. اگر هم در یک روز خنک پاییزی هستید، یک تی شرت ساده زیر جلیقه بپوشید. به این ترتیب، ظاهری اسپرت، دخترانه و در عین حال شیک برای هر موقعیتی خواهید داشت. برای تکمیل این استایل می توانید از کفش های کتانی مورد علاقه خود هم بهره ببرید.

لباس اسپرت دخترانه برای استایلی هنری

اگر می خواهید جنبه هنری شخصیت خود را به نمایش بگذارید، باید استایلی داشته باشید که این نکته را به خوبی نشان می دهد. یک کاپشن یا ژاکت با طرح قدیمی، یک پیراهن یقه اسکی، یک بیلرسوت کوتاه و یک کلاه بره در کنار یکدیگر استایلی شیک را تشکیل می دهند. این لباس ها نشان می دهند که شما چه کسی هستید. اگر دوست دارید، می توانید یک جوراب شلواری شفاف یا رنگی با طرح های زیبا هم بپوشید.

لباس اسپرت دخترانه راحت

برای خرید لباس اسپرت دخترانه احتیاجی نیست که همواره سراغ شلوارهای جین تنگ بروید. گاهی یک تی شرت اورسایز و شلوار جین دم پا گشاد هم در کنار یکدیگر یک استایل دخترانه شیک را تشکیل می دهند. این استایل کاملا معمولی برای موقعیت های روزمره بسیار راحت است. شلوارهای اورسایز یا دم پا گشاد برای برخی از افراد اصلا قابل قبول نیستند اما قبل از اینکه این ایده را کنار بگذارید، حداقل یک مرتبه آن را امتحان کنید. برای متعادل کردن ظاهر خود می توانید یک تی شرت یا پیراهن مقدار خود را زیر تی شرت بپوشید. این استایل برای روزهایی که هوا کمی خنک تر می گردد، عالی است.

لباس اسپرت دخترانه مشکی

اگر تا به حال سریال فرندز را دیدن نموده اید و همواره با خود فکر می کنید که: چقدر استایلشان را دوست دارم، این استایل مخصوص شما است. یک پیراهن بافتنی راه راه سیاه و سفید را با یک شلوار جین طوسی ست کنید. این شلوار یک کمربند مشکی و نقره ای ساده می خواهد تا شبیه به لباس های کلاسیک دهه 90 میلادی گردد. کفش های مجلسی مشکی و براق نیز به آن حال و هوای اسپرت می بخشند. حالا موهای خود را به صورت گوجه ای ببندید تا برای مهمانی تولد یا مجلسی رسمی تر آماده شوید. با این استایل باید یک پالتو دخترانه ترندی و مناسب هم بپوشید که از مجذوب نمایندهیت ظاهر شما کم نکند.

لباسی برای استایل اسپرت و خاص

اگر به استایلی خاص برای مهمانی و دورهمی فکر می کنید، به شما تی شرت اورسایز با طرحی گرافیکی را پیشنهاد می دهیم. تی شرت هایی که طرح گرافیکی دارند، اغلب به صورت اورسایز فروخته می شوند. این لباس برای بزرگ سالان مجذوب نماینده است اما دختران نوجوان هنوز هم برای ست کردن چنین تی شرتی با لباس های دیگر سردرگم هستند. اگر شما هم جزو این دسته از دختران هستید، پیشنهاد می کنیم که این تی شرت را با شلوار راه راه اسپرت و راحت ست کنید. می توانید یک شلوار جین تنگ تر را هم انتخاب کنید. به هرحال، در این استایل شلوار نقش مهمی دارد. انتخاب شلواری که با تی شرت اورسایز ست می گردد، به زمان احتیاج دارد اما مطمئن باشید که در نهایت و با امتحان کردن لباس های مختلف، به برترین نتیجه ممکن خواهید رسید. از قلم نیاندازید که برای تکمیل این استایل، یک جفت نیم بوت یا کفش کتانی ساده بپوشید.

دامن و پیراهن دخترانه

قطعا پوشیدن دامن شما را مجذوب نماینده تر نشان خواهد داد. این روزها دامن و پیراهن بیش از پیش به عنوان لباس اسپرت دخترانه نوجوان ایرانی شناخته می شوند. در برخی از مواقع، پوشیدن این لباس ها شما را مجذوب نماینده تر خواهد نمود. برای اینکه با دامن یا پیراهن دخترانه استایلی شیک داشته باشید، باید راه های مختلف ست کردن این لباس ها را امتحان کنید. برای این کار می توانید از مدل هایی که معرفی می کنیم، آغاز کنید.

لباس دخترانه اسپرت برای دورهمی های ساده

به یک دورهمی ساده و خودمانی دعوت شده اید؟ در این صورت، به شما یک پیراهن از پارچه تارتان و یک جفت کفش کتانی را پیشنهاد می دهیم. با این لباس می توانید در هر جمعی بدرخشید. به پیراهن تارتان خود یک تی شرت ساده و یک جفت کفش کتانی اضافه کنید. هرچند این استایل کلاسیک به نظر می رسد اما هنوز هم می توانید ظاهر خود را مطابق با مد روز تنظیم کنید. یک گردنبند و النگوی زیبا هم به این استایل اضافه کنید تا همه چیز دوست داشتنی تر گردد.

لباس دخترانه اسپرت وینتیج

آیا می خواهید با دامن به مهمانی یا برنامه دورهمی آخر هفته بروید؟ فکر خوبی است اما پیشنهاد می کنیم که این دامن را با یک تی شرت با طرح وینتیج ست کنید. یک تی شرت به طرح گرافیکی و وینتیج، دامن میدی و بوت ظاهر شما را دگرگون خواهد نمود. این ایده برای لباس اسپرت دخترانه بسیار ساده و در عین حال مجذوب نماینده است اما بسیاری از دختران به آن فکر نمی نمایند. بنابراین، این استایل بسیار خاص و خیره نماینده خواهد بود.

استایل بامزه با پیراهن

شاید فکر کنید که پیراهنی با طرح های بامزه یک لباس اسپرت دخترانه بچه گانه است اما این طور نیست. دختران نوجوان باید لباس هایی بپوشند که به آن ها یاری می نماید تا در حین آراستگی، جالب و بامزه هم به نظر برسند. اگر یک پیراهن طرح دار بلند با طرح های بامزه به رنگ زمینه مشکی یا آبی تیره انتخاب کنید، هم یک استایل جالب دارید و هم آراسته هستید. می توانید این لباس اسپرت دخترانه را همراه با کفش های کتانی با صندل بپوشید.

لباس اسپرت با دامن و پلیور برای روزهای سرد

گاهی اوقات، پلیورهای بافتنی برای پوشیدن در بیرون از خانه راحت نیستند چون سنگین هستند و با وجود آن ها احساس می کنید که دوباره به دوران کودکی بازگشته اید! با وجود این، پیشنهاد می کنیم که دید خود را تغییر بدهید و به این لباس ها از منظر دیگری نگاه کنید. با ست کردن دامن و پلیور بافتنی یک استایل غیررسمی برای موقعیت های روزمره خواهید داشت. آستین های پلیور را بالا بزنید تا استایلی عادی تر داشته باشید. برای روزهای سردتر سال هم می توانید از یک ساق شلواری گرم و یک جفت چکمه هم بهره ببرید.

لباس اسپرت خال خالی

پیراهنی بلند و خال خالی در کنار کفش های کتانی ظاهر شما را کاملا دگرگون خواهد نمود. از آنجایی که معمولا پیراهن های بلند را همراه با کفش های تخت یا پاشنه بلند می پوشند، این استایل با کفش های کتانی خاص به نظر می رسد. برای اینکه این استایل را غیررسمی تر کنید، کیفی هماهنگ با رنگ زمینه پیراهن انتخاب کنید تا طرح لباس هایتان بیش از حد شلوغ به نظر نرسد.

لباس جین دخترانه

یک پیراهن جین دخترانه می تواند به استایلی وینتیج و غیررسمی تبدیل گردد. لباس جین، پیراهن آستین پفی، کلاه بره و کفش های لژدار در کنار یکدیگر به استایلی کامل برای مهمانی های تولد و دورهمی تبدیل می شوند. اگر باید وسایل بسیاری با خود حمل کنید، می توانید یک کیف رودوشی بزرگ هم همراه خود داشته باشید. اگر هم وسایل چندانی ندارید، یک کیف با دسته زنجیری کافی است.

لباس اسپرت دخترانه برای تولد

اگر به یک مهمانی تولد دعوت شده اید و در پی یک لباس اسپرت دخترانه هستید، باید بدانید که گزینه های مختلفی دارید. برخی از استایل های دخترانه مناسب تولد و مراسم های کوچک با پیراهن و دامن هستند و در برخی از آن ها شلوار نقش مهم تری دارد. با توجه به نکاتی مانند 8 نکته هنگام خرید لباس دخترانه استایل های مختلف را امتحان کنید تا در نهایت به برترین و زیباترین ظاهر ممکن برسید. برای آغاز هم می توانید مدل هایی که در ادامه می خوانید را امتحان کنید.

پیراهن سفید و استایلی مناسب مهمانی تولد

معمولا بیشتر دختران موقع انتخاب لباس برای مهمانی ها یا مراسم های کوچک تولد سراغ لباس های رنگی یا مشکی می روند اما آیا به پوشیدن یک لباس سفید فکر نموده اید؟ یک پیراهن سفید توری را با یک جفت کفش کتانی طرح دار همراه کنید تا ظاهری جالب و خاص داشته باشید. این استایل برای روزهای گرم تابستانی برترین انتخاب است.

لباس جین اسپرت برای جشن تولد

آیا تا به امروز برای شرکت در مهمانی تولد به پوشیدن جوراب شلواری مشکی شفاف و تاپ سفید فکر نموده اید؟ برای اینکه این دو لباس در کنار یکدیگر مجذوب نماینده به نظر برسند، باید از یک دامن جین کوتاه یاری بگیرید. دامن جین می تواند به این لباس ها ظاهری اسپرت و خیره نماینده ببخشد. حالا تصور کنید که همراه با این تیپ جین و اسپرت یک نیم بوت مشکی هم بپوشید. موها را هم رها کنید و یک کیف دستی کوچک هم با خود همراه کنید. به این ترتیب، استایلی واقعا خاص خواهید داشت که نظر هر کسی را به خود جلب می نماید.

لباس ساده برای جشن تولد

معمولا بیشتر دختران در کمد لباس خود یک تی شرت، یک شلوار جین و یک جفت صندل دارند. بنابراین، اگر به فکر تهیه لباس اسپرت دخترانه برای جشن تولد هستید، بهتر است این لباس ها را هم امتحان کنید. یکی از تی شرت های زیبای کمد لباستان را همراه با شلوار جین بپوشید. حالا بخش جلوی تی شرت را داخل شلوار ببرید. این لباس ها اگر با یک جفت صندل زیبا ست شوند، یک استایل اسپرت و مجذوب نماینده خواهید داشت. یک کیف دستی کوچک هم با خود همراه کنید تا همه چیز به سادگی بدرخشد.

لباس اسپرت دخترانه برای عروسی

برای شرکت در مراسم عروسی اغلب به لباس های بلند و پرزرق برق فکر می کنیم اما آیا می دانید که با یک لباس اسپرت دخترانه نیز می تواند در جشن عروسی درخشید؟ برای امتحان کردن استایل اسپرت می توانید از نمونه هایی که در ادامه می خوانید آغاز کنید.

لباس اسپرت دخترانه مجلسی

برای شرکت در یک مراسم رسمی مثل جشن عروسی می توانید به پوشیدن کت بلیزر هم فکر کنید. نوجوانان کت بلیزر می پوشند و البته برای خوش استایل بودن هم باید این لباس را بپوشند. اگر اولین باری است که کت بلیزر می خرید، باید سراغ یک مدل بلیزر بروید که طرحی کلاسیک نداشته باشد. همراه با این لباس هم می توانید یک شلوار جین و یک جفت کتانی مد روز بپوشید.

پیراهن اسپرت دخترانه برای جشن عروسی

شاید تصور کنید که پوشیدن لباس سفید در عروسی چندان جالب نیست اما اگر یک لباس مناسب را امتحان کنید، نظرتان تغییر خواهد نمود. یک لباس کاملا سفید همواره فوق العاده شیک و زیبا است. شما می توانید این استایل نوجوانانه و اسپرت را در هر مراسم یا هر فصلی از سال بپوشید. اگر پیراهن سفید شما بسیار کوتاه است، می توانید یک جوراب شلواری مناسب هم همراه با آن بپوشید. این استایل با یک جفت صندل سفید زیبا تکمیل خواهد شد.

تاپ توری اسپرت

پوشیدن شلوار جین و یک تاپ با حاشیه توری هم فکر بدی نیست. تاپ هایی که حاشیه توری دارند، جزو زیباترین و شیک ترین تاپ های مد روز هستند. این تاپ ها نه تنها به شما استایل خاصی می بخشند، بلکه هنگام پوشیدن نیز مجذوب نماینده به نظر می رسند. شما می توانید این تاپ را بسته به رسمی بودن یا غیررسمی بودن مراسم های مختلف، همراه با شلوار جین یا دامن بپوشید اما پیشنهاد ما برای استایل دادن به این تاپ یک شلوار جین است.

کلام آخر

انتخاب لباس اسپرت دخترانه برای دختران نوجوان اغلب به کاری سخت تبدیل می گردد. هماهنگ کردن استایل های مورد علاقه نوجوانان با لباس های مخصوص مهمانی یا مراسم های دیگر گاهی سخت است. بااین حال، با توجه به مدل هایی که معرفی کردیم، هم استایل نوجوان پسندی دارید و هم برای شرکت در تولد، جشن عروسی یا هر مراسم دیگری آماده هستید.

منبع: talkingteenage

منبع: دیجیکالا مگ

به "20 مدل گوناگون لباس اسپرت دخترانه و شیوه استایل کردن با آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل گوناگون لباس اسپرت دخترانه و شیوه استایل کردن با آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید