6 ترفند کوچک که شما را 10 برابر مجذوب کننده تر می نماید!

به گزارش وبگاه مجوز بازی، به گفته یک متخصص زبان بدن، کمی خم کردن سر به سمت راست یک تکنیک کلاسیک عشوه گری است که ظاهر شما را بهبود می بخشد. وقتی این کار را انجام می دهید، عضلات صورتتان شل می شوند و لبخندتان متقارن تر و طبیعی تر می گردد.

6 ترفند کوچک که شما را 10 برابر مجذوب کننده تر می نماید!

وقتی صحبت از سلایق مختلف می گردد، همواره همه چیز قابل پیش بینی نیست. چیزی که برای یک نفر مجذوب نماینده است ممکن است برای دیگری مجذوب نماینده نباشد.

با این حال، بعضی از چیز های کوچک و به ظاهر بی اهمیت وجود دارند که مثل آهن ربا دیگران را به خود جذب می نمایند. در ادامه فهرستی از ویژگی هایی را مشاهده می کنید که به عقیده بسیاری از افراد، به مجذوب نمایندهیت زن ها می افزاید.

1. رژ لب قرمز

قرمز با گرما و انرژی مثبت مرتبط است. چشم ها، لب ها و ابرو ها با گذشت زمان کم رنگ تر می شوند، بنابراین رژ لب قرمز، رنگ کلی شما را زیباتر می نماید. رژ لب قرمز مایع بعلاوه به لب های باریک تر حجم و بافت می دهد.

2. کج کردن سر

به گفته یک متخصص زبان بدن، کمی خم کردن سر به سمت راست یک تکنیک کلاسیک عشوه گری است که ظاهر شما را بهبود می بخشد. وقتی این کار را انجام می دهید، عضلات صورتتان شل می شوند و لبخندتان متقارن تر و طبیعی تر می گردد.

3. لبخند زدن با چشم

لبخند زدن با چشم، شما را فتوژنیک تر و مجذوب نماینده تر می نماید. اگرچه لبخند واقعی باعث ایجاد خطوط پنجه کلاغی می گردد، استخوان گونه ها را بالا می برد و خطوط لبخند را در اطراف دهان و بینی برجسته تر می نماید، اما هنوز هم مجذوب نماینده تلقی می گردد. لبخند های ساختگی افراد را دلزده می نماید و می تواند شادی درونی ما را تقلیل دهد.

4. جای زخم

بر اساس علم، زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که روی صورتشان جای زخم وجود دارد. گویی این زخم ها را نشانه مردانگی، قدرت و شجاعت می دانند. با این حال، زنان با یا بدون زخم به یک میزان زیبا ارزیابی شده اند. در هر صورت، بیشتر مردم می گویند که این ویژگی ظاهری به فرد کاراکتر می بخشد و نشان دهنده اعتماد به نفس اوست.

5. گونه سرخ

یک مطالعه نشان داد که زنان دارای گونه های گلگون نسبت به زنان با رنگ های رنگ پریده، از نظر دیگران سالم تر و مجذوب نماینده تر هستند. علاوه بر این، پسر ها با تماشا یک دختر که صورتش سرخ شده، بیشتر احساس حامی بودن می نمایند.

6. یقه اسکی

ممکن است این لباس به نظرتان دمُده باشد، اما در واقع شما را مجذوب نماینده، مرموز و بامزه می نماید. یقه اسکی شما را لاغرتر نشان می دهد، چهره تان را برجسته تر و اندامتان را بلندتر می نماید. به علاوه، حال و هوای غیررسمی و در عین حال ساده ای به شما می بخشد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "6 ترفند کوچک که شما را 10 برابر مجذوب کننده تر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ترفند کوچک که شما را 10 برابر مجذوب کننده تر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید