گازسوز شدن هزار و 872 خودرو در خراسان جنوبی

به گزارش وبگاه مجوز بازی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از گازسوز شدن رایگان هزار و 872 خودرو در استان خبر داد.

گازسوز شدن هزار و 872 خودرو در خراسان جنوبی

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های وبگاه مجوز بازی از بیرجند، گفت: از ابتدای طرح تا به امروز در این منطقه هزار و 872 خودرو به طور رایگان گازسوز شدند و مالکان 60 دستگاه خودروی دیگر در نوبت اقدام برای گازسوز کردن موتور خودرو های خود به سر می برند.

او با اشاره به اینکه 3 کارگاه تخصصی و دارای مجوز فنی لازم در خراسان جنوبی عملیات دوگانه سوز کردن موتور خودرو های متقاضی را بر عهده دارند اضافه نمود: هر 3 کارگاه مجاز گازسوز کردن خودرو ها در خراسان جنوبی عملیات فنی گازسوز کردن موتور خودرو های عمومی را به شکل رایگان انجام می دهند.

مردانی با بیان اینکه واحد های تولید مخازن و کیت ویژه موتور های گازسوز نیز در قالب قرارداد با کارگاه های مجاز این حوزه و بر اساس درخواست آن ها ادوات لازم گازسوز کردن موتور خودرو ها را به طور مستقیم در اختیار این کارگاه ها قرار می دهند اظهار کرد: متقاضیان گازسوز کردن موتور خودرو، می بایست به این منظور با مراجعه به سامانه اطلاعات جامع خودرو های دوگانه سوز کشور به آدرس gcr.niopdc.ir در آن ثبت نام لازم را انجام دهند که البته ثبت نام در این سامانه از اواخر اردیبهشت ماه پارسال آغاز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: این متقاضیان پس از طی فرایند ثبت نام در سامانه اطلاعات جامع خودرو های دوگانه سوز کشور با ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و دیگر مشخصات لازم، می توانند برای گازسوز کردن خودروی خود در زمان مناسب به نزدیکترین کارگاه منتخب مراجعه کنند.

او گفت: هزینه گازسوز کردن موتور خودرو های عمومی بر عهده وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به همین منظور با تولیدکنندگان مخازن و کیت ویژه موتور های گازسوز، قرارداد منعقد کرده اند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی، 24 باب جایگاه سی.ان.جی دارد و روزانه 158 هزار متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این منطقه مصرف می شود.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گازسوز شدن هزار و 872 خودرو در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازسوز شدن هزار و 872 خودرو در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید