خودرو

6 نشانه هشداردهنده زوال عقل

آمار ملی انگلیس نشان داده است 74 هزار و 261 نفر در سال 2022 میلادی بر اثر زوال عقل و آلزایمر (شایع ترین شکل زوال عقل) جانشان را از دست داده اند. در سال 2021 نیز این رقم 69 هزار و 178 نفر بوده است.

19 فروردین 1403

مراسم عروسی به عزا تبدیل شد ، کودک 7 ساله قربانی جانمایی نادرست تالار

باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

22 تیر 1402

عکس ، ثروتمندان شیفته این گربه وحشی اند!

گربه های ساوانا با بدن های لاغر و باریک و جذابیت خود اینترنت را مجذوب نموده اند و تا به امروز تنها در TikTok نزدیک به 1.1 میلیارد بازدید داشته اند.

1 خرداد 1402

خداحافظ آقای تویوتا؛ درگذشت پدر معنوی بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا

شویچیرو تویودا مدیرعامل سابق تویوتا در سن 97 سالگی درگذشت. او فردی بود که تویوتا را از یک خودروساز محلی به برندی جهانی تبدیل کرد. سلطه تویوتا بر بازار خودرو آمریکای شمالی نیز در زمان مدیریت او شروع شد و لکسوس نیز تحت مدیریت او بنیان قرار گرفت.

28 بهمن 1401

مزدا آر اکس، 500؛ تحفه ژاپنی فقط یک دستگاه!

مزدا آر اکس-500 برابر با 850 کیلوگرم وزن دارد که دلیل آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل 1 لیتری (982 سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده 4 سرعته دستی...

6 بهمن 1401

مسمومیت 70 دانش آموز و معلم اردبیلی ، دلیل حادثه

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نشت گاز مونو اکسید کربن از موتورخانه دلیل اصلی مسمومیت 70 دانش آموز و معلم اردبیلی است.

28 دی 1401

در خصوص انیمیشن کوتاه Paperman: برنده اسکار سال جاری

دقایقی پیش Paperman برنده اسکار برترین انیمیشن کوتاه شد، به همین دلیل نگاهی داریم به این انیمیشن زیبا:

18 آذر 1401

تجهیز وسایل و ماشین آلات زمستانی در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد برای استقبال از فصل بارش آماده و در حال تجهیز وسایل و ماشین آلات زمستانی است.

11 آبان 1401

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور اطلاع داد و بیان کرد: از فردا تا انتها هفته در بیشتر استان های نیمه غربی، شمالی و مرکز کشور بارندگی خواهیم داشت.

8 آبان 1401

شست وشوی قطار 75 متری در 90 ثانیه!

سازمان حمل و نقل پاریس دارای دستگاه های شست وشوی غول پیکر مترو است که در پاریس و اطراف آن کار می نماید و می تواند کل قطار را تنها در یک دقیقه و نیم شست وشو دهد.

30 مهر 1401

گذرگاه قره قروم؛ یکی از خطرناک ترین جاده های جهان

گذرگاه قره قروم که پاکستان و چین را به هم متصل می کند، یکی از خطرناک ترین جاده های جهان است. این جاده که از منطقه حسن ابدال در استان پنجاب پاکستان شروع می شود، به ترتیب از خیبرپختونخوا، جامو و کشمیر و گلگت-بلتستان می گذرد و به کاشغر، بخشی از منطقه خودمختار...

13 مهر 1401

با جاذبه های دیدنی شهر کوزکو در پرو آشنا شوید!

شاید نام شهر کوزکو را شنیده باشید شهری که به آینه آسمان نیز مشهور است. کوزکو شهری تاریخی واقع در جنوب شرقی کشور پرو که به اعتقاد اینکاها، ناف دنیا است، امروزه مقصدی مجذوب کننده و دیدنی برای گردشگران تبدیل شده است. زمانی فرهنگ سرخ پوستان آمریکای جنوبی...

12 شهریور 1401

کانسپت ابرخودروی الکتریکی لامبورگینی ترزو میلنیو

لامبورگینی کانسپت نو خود به نام ترزو میلنیو را رونمایی کرد.

23 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر

همه مسافران می توانند در هتل های لوکس و زیبا اقامت داشته باشند؛ اما جایی که صدها هتل و مسافرخانه شیک وجود داشته باشد، بسیار شلوغ است و نمی توان از آرامش طبیعت لذت برد. در عین حال جایی که بسیار بکر و دست نخورده است نیز اقامتگاهی لوکس برای اقامت وجود ندارد....

14 مرداد 1401

هزینه محضر خودروهای خارجی 40 درصد کاهش یافت

اگر در پی خرید و فروش خودرو هستید، حتماً برایتان پیش آماده است که علاوه بر هزینه های تعویض پلاک باید هزینه نقل و انتقال خودرو را بپردازید. در معاملات خرید و فروش خودرو، اولین مرحله تنظیم مبایعه نامه و سپس تعویض پلاک است. درنهایت خریدار و فروشنده باید...

9 مرداد 1401

راهنمای خرید خودروی کروک

ماشین کروک چی بخرم؟ اگر در پی پاسخ این سوال هستید، باید بگوییم که در این مطلب از راهنمای خرید خوردوی کروک قصد داریم تا برترین ماشین های کروک بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

7 مرداد 1401

تولد 35 سالگی هیوندای و یک رترو چشم نواز

هیوندای 35 سالگی حضورش در جمع بزرگان خوروسازی آسیا را به شکل ویژه ای جشن گرفته است. اگرچه این خوروساز کره ای برای قرارگرفتن در جمع بهترین های جهان هنوز راه زیادی دارد، اما باید اعتراف کرد که در آسیا یکی از بهترین های این صنعت به شمار می رود.

6 مرداد 1401

سالزگیتر؛ مرکز فولکس واگن

احتمالاً هر وقت صحبت از بوگاتی و موتورهای بزرگ الجثه 16 سیلندرش می گردد، فکرتان به سمت آتلیه شیک و لوکس این کمپانی در مولشایم فرانسه می رود. اما باید عرض کنم که اولین جایی که قلب موتورهای 2 بلوکی ویرون و حالا شیرون با ترکیبی از دستان مهندسان خبره و ربات...

6 مرداد 1401

اعلام زمان مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: با رفع شدن ایرادات امنیتی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، دور دوم ثبت نام آخر تیر انجام می گردد.

4 مرداد 1401

با تماشا این عکس های آرامش بخش که در لیست نهایی برترین عکاس نجومی سال قرار گرفته اند، لذت ببرید

فراتر از کره کوچک خاکی مان، دنیاهایی بزرگ، وسیع و شگفت انگیز وجود دارند. اگرچه برای بیشتر ما، در اینجا روی این نقطه آبی پریده رنگ، قسمت زیادی از این دنیاها قابل مشاهده نیستند.

2 مرداد 1401
تعداد: (101)